Ο Σταύρος Δρακουλαράκος πρόεδρος του IMC 2021

O IAB Hellas ανακοινώνει την επιστροφή του Interactive Marketing Conference, του ετήσιου ραντεβού των κλάδων της Διαφήμισης, της Επικοινωνίας και της Τεχνολογίας, στο συνέδριο-θεσμό για τον χώρο.
Με την πανδημία να φέρνει στην επιφάνεια την ανάγκη για συνεργασία, για ανθεκτικότητα και για πρόσβαση σε μεγαλύτερο εύρος ιδεών, η ποικιλομορφία στη σκέψη εξελίσσεται στο απαραίτητο χαρακτηριστικό για τις εταιρείες και τους ανθρώπους τους. Με τίτλο “The Power of Diverse Thinking” το IMC 2021 επιδιώκει να πετύχει ακριβώς αυτό.
Φέτος η μορφή του συνεδρίου εξελίσσεται ώστε να μπορέσει να αγκαλιάσει όλους τους διαφορετικούς τομείς και ομιλητές. Θα διεξαχθούν τρία flash-events σε ψηφιακή μορφή και δωρεάν παρακολούθηση, δημιουργώντας το θεματικό υπόβαθρο για το κυρίως συνέδριο που θα διεξαχθεί σε υβριδική μορφή. Συγκεκριμένα, οι ημερομηνίες διεξαγωγής και οι θεματικές ενότητες είναι:
- 31 Μαρτίου / Advertising and Digital
- 23 Απριλίου / Technology and Science
- 17 Ιουνίου / Society and Sustainability
- 24 Ιουνίου / Main Event: The Power of Diverse Thinking
Πρόεδρος της οργανωτικής επιτροπής για το IMC 2021 και υπεύθυνος για τη διεξαγωγή και τους θεματικούς άξονες, αναλαμβάνει ο Σταύρος Δρακουλαράκος, Γενικός Διευθυντής Επικοινωνίας της εταιρείας Παπαστράτος.