Ogilvy: Agency of the Year στα Effie Awards Europe
Οι νικητές των Effie Awards
Europe 2022 ανακοινώθηκαν την
Τετάρτη 30/11. Δεκαπέντε εξαιρετικές συμμετοχές βραβεύτηκαν
με το Gold Effie, η Grey London
κέρδισε το Grand Effie και η Ogilvy
απέσπασε τον τίτλο του Agency of
the Year. Περισσότεροι από 100
επαγγελματίες του κλάδου από
περισσότερες από 20 ευρωπαϊκές
χώρες συνεισέφεραν με το χρόνο τους για τον εντοπισμό των
φετινών νικητών. Η κριτική
επιτροπή, με
επικεφαλής
την Carmen
FernÁndez
de Alarcón, διευθύνουσα σύμβουλο της Havas Ισπανίας, και
τη Magda Kosińska, διευθύντρια
Marketing για την Κεντρική και
Ανατολική Ευρώπη της Philips
Domestic Appliances, απένειμε
56 βραβεία σε 41 εταιρείες από
20 χώρες σε όλη την Ευρώπη.
Η Ogilvy τιμήθηκε με τον τίτλο του Agency of the Year, κερδίζοντας 3 χρυσά, 3 ασημένια και ένα χάλκινο βραβείο για την εξαιρετική δουλειά της για τη Mondelēz, τη Heineken και την NRJ & Pink Ribbon Belgium.
Η Patou Nuytemans, διευθύνουσα σύμβουλος Ευρώπης, Αφρικής και Μέσης Ανατολής της Ogilvy, δήλωσε: «Τα Effie Europe μας βοηθούν να αποδείξουμε ότι οι δημιουργικές ιδέες, ως απαντήσεις στις μεγάλες προκλήσεις των brands, μπορούν να έχουν δυσανάλογο αντίκτυπο για τις εταιρείες, τους ανθρώπους και τον πλανήτη.
Η επίδειξη της εμπορικής αξίας αυτού που κάνουμε ως κλάδος είναι ιδιαίτερα σημαντική στο τρέχον οικονομικό κλίμα, όταν οι προϋπολογισμοί επικοινωνίας είναι περιορισμένοι. Μερικές φορές, όταν τα brands και τα agencies συνεργάζονται στενά, συμβάλλουμε στο να κάνουμε τον κόσμο ένα καλύτερο μέρος. Συγχαρητήρια σε όλους τους νικητές των Effie. Είμαστε περήφανοι που είμαστε ένας από αυτούς». Το Grand Effie απέσπασε η Grey London για την καμπάνια "Meet Frank: Πώς ένα Zombie κατάφερε να κάνει τους gamers να ερωτευτούν τα Pringles" για την Kellogg's EMEA. Για να τραβήξει την προσοχή των gamers, η εταιρεία προχώρησε πέρα από την παραδοσιακή διαφήμιση. Δημιούργησε έναν gaming χαρακτήρα και τον λάνσαρε ζωντανά στο Twitch. Στη συνέχεια, τον μεταμόρφωσε σε έναν influencer που λάτρεψαν οι gamers.
Η Ogilvy τιμήθηκε με τον τίτλο του Agency of the Year, κερδίζοντας 3 χρυσά, 3 ασημένια και ένα χάλκινο βραβείο για την εξαιρετική δουλειά της για τη Mondelēz, τη Heineken και την NRJ & Pink Ribbon Belgium.
Η Patou Nuytemans, διευθύνουσα σύμβουλος Ευρώπης, Αφρικής και Μέσης Ανατολής της Ogilvy, δήλωσε: «Τα Effie Europe μας βοηθούν να αποδείξουμε ότι οι δημιουργικές ιδέες, ως απαντήσεις στις μεγάλες προκλήσεις των brands, μπορούν να έχουν δυσανάλογο αντίκτυπο για τις εταιρείες, τους ανθρώπους και τον πλανήτη.
Η επίδειξη της εμπορικής αξίας αυτού που κάνουμε ως κλάδος είναι ιδιαίτερα σημαντική στο τρέχον οικονομικό κλίμα, όταν οι προϋπολογισμοί επικοινωνίας είναι περιορισμένοι. Μερικές φορές, όταν τα brands και τα agencies συνεργάζονται στενά, συμβάλλουμε στο να κάνουμε τον κόσμο ένα καλύτερο μέρος. Συγχαρητήρια σε όλους τους νικητές των Effie. Είμαστε περήφανοι που είμαστε ένας από αυτούς». Το Grand Effie απέσπασε η Grey London για την καμπάνια "Meet Frank: Πώς ένα Zombie κατάφερε να κάνει τους gamers να ερωτευτούν τα Pringles" για την Kellogg's EMEA. Για να τραβήξει την προσοχή των gamers, η εταιρεία προχώρησε πέρα από την παραδοσιακή διαφήμιση. Δημιούργησε έναν gaming χαρακτήρα και τον λάνσαρε ζωντανά στο Twitch. Στη συνέχεια, τον μεταμόρφωσε σε έναν influencer που λάτρεψαν οι gamers.