To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Ogilvy: Διεθνείς ρόλοι για P. Heimann & D. Ford

Ogilvy: Διεθνείς ρόλοι για P. Heimann & D. Ford
Η Ogilvy ανακοίνωσε πως ο Philip Heimann αναλαμβάνει καθήκοντα worldwide chief marketing & growth officer, ενώ ο David Ford προάγεται σε worldwide chief communications officer. Και οι δύο θα έχουν για άμεσο προϊστάμενό τους τον John Seifert, chief executive, worldwide του πολυεθνικού δικτύου.

Στον νέο του ρόλο, ο Heimann θα επιβλέπει και θα επιταχύνει τις προσπάθειες της Ogilvy στο πεδίο του marketing και των new business. Τα τελευταία 20 χρόνια, έχει υπάρξει υπεύθυνος για τη δημιουργία παραδειγμάτων εταιρικής κουλτούρας που επιτρέπει στη δημιουργικότητα να αναπτυχθεί και παράλληλα καθοδηγείται προς την επίτευξη καλύτερων επιχειρηματικών αποτελεσμάτων. 

Έχει υπάρξει επικεφαλής ομάδων που εργάστηκαν για τα πλέον εμβληματικά brands όπως τα S.C. Johnson, Coca-Cola, Netflix, Volkswagen, Dove και Harvey Nichols.  Έχοντας εργαστεί σε κάθε ήπειρο, φέρνει μια μοναδική παγκόσμια οπτική όσον αφορά το brand building και όσα χρειάζονται προκειμένου να συνδυαστούν με αυθεντικό τρόπο τα brands και η κουλτούρα σε όλο τον κόσμο.

Εντάχθηκε στο δυναμικό της Ogilvy το 2008 και έκτοτε έχει αναλάβει αρκετές και διαφορετικές θέσεις ηγεσίας σε διάφορες αγορές. Από το 2013 μέχρι το 2016 ήταν επικεφαλής της Ogilvy Paris, του τρίτου μεγαλύτερου hub παγκόσμιων πελατών του δικτύου και του δεύτερου -εκείνη την εποχή- πιο βραβευμένου δημιουργικού του γραφείου. Προηγουμένως ήταν υπεύθυνος new business και marketing για την EMEA.

Από την πλευρά του, στον διευρυμένο του ρόλο ο David Ford θα είναι υπεύθυνος για το σύνολο της παγκόσμιας δραστηριότητας όσον αφορά την εσωτερική και εξωτερική επικοινωνία της Ogilvy. Επίσης, θα υποστηρίζει την ανάπτυξη περιεχομένου και την ενεργοποίησή του σε όλα τα κανάλια της Ogilvy διεθνώς, ενώ παράλληλα θα ενταχθεί στην ηγετική ομάδα που ασχολείται διεθνώς, με τις δυνατότητες του δικτύου στο πεδίο των δημοσίων σχέσεων και της επιρροής (public relations and influence capability). Πριν ενταχθεί στην Ogilvy, το 2019, για να αναλάβει επικεφαλής της δραστηριότητας corporate communications στις ΗΠΑ, εργάστηκε σε αρκετούς σημαντικούς οργανισμούς media όπως το ABC News.