To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

Ogilvy: Δύο νέα πρόσωπα για τη Unilever

Ogilvy: Δύο νέα πρόσωπα για τη Unilever
Η Ogilvy ενίσχυσε την ηγετική της ομάδα για τη Unilever, τοποθετώντας τους Nadja Bellan-White και Daniel Fisher σε θέσεις global managing director και global executive creative director, αντίστοιχα, δίνοντας ιδιαίτερη έμφαση στο brand Dove. Το δίδυμο θα πρέπει να επιδείξει την αποτελεσματικότητά του μέσω της δημιουργικότητας, ώστε να ισχυροποιήσει την παρουσία της Unilever. Η White και ο Fisher θα έχουν έδρα στο Λονδίνο.

Η Bellan White και ο Fisher έγιναν μέλη μιας ευρύτερης ομάδας ηγεσίας σε όλο το WPP, υπό την καθοδήγηση του Toby Hoare, προσφάτως διορισμένου ως global client leader για τη Unilever. Την ίδια στιγμή, η Unilever ανακοίνωσε πρόσφατα ότι θα απλουστεύσει την επικοινωνία της με την αντιπροσωπία της, για να επικεντρώνεται σε μία βασική επαφή από κάθε εταιρεία χαρτοφυλακίου, αν και δεν έχει ακόμη επιβεβαιώσει πότε θα ολοκληρωθεί.