To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Ogilvy: Για τρίτη χρονιά το πιο δημιουργικό δίκτυο

Ogilvy: Για τρίτη χρονιά  το πιο δημιουργικό δίκτυο
Η Ogilvy ανακοίνωσε ότι το World Advertising Research (WARC) την ανακήρυξε το πιο δημιουργικό δίκτυο στον κόσμο για τρίτη συνεχή χρονιά. Το WARC δημοσίευσε στις 10/03 τα αποτελέσματα της ετήσιας κατάταξης Creative 100 με τις πιο δημιουργικές εταιρείες, δίκτυα και καμπάνιες στον κόσμο.
Το WARC Creative 100 είναι σημείο αναφοράς για τη δημιουργική επιτυχία και βασίζεται σε αποτελέσματα από τους πιο αναγνωρισμένους παγκόσμιους και περιφερειακούς διαγωνισμούς της βιομηχανίας.
Η Liz Taylor, Global Chief Creative Officer της Ogilvy, δήλωσε: «Μας γεμίζει με τεράστια υπερηφάνεια που βλέπουμε την Ogilvy να ανακηρύσσεται το πιο δημιουργικό δίκτυο στον κόσμο από το WARC για τρίτη συνεχόμενη χρονιά. Οι ομάδες μας κέρδισαν αυτήν την αναγνώριση δημιουργώντας projects τα οποία είχαν αντίκτυπο στα brands και τις επιχειρήσεις των πελατών μας και βοήθησαν στη θέσπιση πολιτικών που συντέλεσαν στη δημιουργία ενός πιο ισότιμου και δίκαιου κόσμου. Ευχαριστούμε θερμά κάθε άτομο που εργάζεται στην Ogilvy για το πάθος και την εφευρετικότητά του, καθώς και τους πελάτες μας για τη συνεργασία, την εμπιστοσύνη και την κοινή τους πεποίθηση ότι η δημιουργικότητα είναι ο απόλυτος παράγοντας της διαφοροποίησης».
Οι δέκα από τις 100 πιο βραβευμένες καμπάνιες της χρονιάς από την Ogilvy, ήταν οι εξής: «Reverse Selfie» για το Dove από την παγκόσμια ομάδα Unilever της Ogilvy, «Shah Rukh Khan-MyAd» για το Cadbury από την Ogilvy India, «Even More Confusing Times» για το Burger King του agency DAVID Madrid, « Morning After Island» για την Grupo Estratégico PAE, «Toxic Influence» για το Dove από την παγκόσμια ομάδα Unilever της Ogilvy, «Burger Glitch» για τo Burger King της David São Paulo, «Staraoke» για το Amazon Prime Video από την Ogilvy Milan, «Home Sweet Home» για την Τουριστική Αρχή της Ταϊλάνδης από την Ogilvy Bangkok, «The Impossible Combo» για το Burger King από την David São Paulo και «Life, Scripted» για το Διεθνές Φεστιβάλ Κινηματογράφου του Σικάγο από την Ogilvy Chicago.