Ogilvy: Global Agency of the Year 2023

Σε μια εποχή όπου τα brands «τρέχουν» όλο και περισσότερους διαγωνισμούς, πολλά agencies προσπαθούν να κερδίσουν τα περίφημα new
business. Ωστόσο, η Ogilvy «γιορτάζει» πολλές νίκες φέτος, συμπεριλαμβανομένων
των Verizon, SC
Johnson, Jameson
και H&R Block.
Καθώς γιορτάζει
και την 75η επέτειό
του, το agency προσβλέπει στον ιδρυτή David Ogilvy
για έμπνευση, ενώ
προχωρά με μια
νέα «ενέργεια» στο
μέλλον, χάρη στο δίδυμο το οποίο
βρίσκεται στην κορυφή του, την
παγκόσμια διευθύνουσα σύμβουλο δημιουργικού Liz Taylor και την
παγκόσμια διευθύνουσα σύμβουλο Devika Bulchandani.
Οι δυο τους συνεχίζουν την «κληρονομιά της δημιουργικότητας» του Ogilvy, αλλά επίσης ξεφεύγουν και από το παρελθόν με τη διαφορετικότητα στη συνεργασία τους. Οι «απεριόριστες δημιουργικές» προσπάθειες μεταξύ των διαφόρων περιφερειακών γραφείων της Ogilvy (συμπεριλαμβανομένης της David), μαζί με τις εντυπωσιακές νίκες των πελατών της, έθεσαν την Ogilvy στην κορυφή του κλάδου ως το Global Agency of the Year 2023 του Adweek. «Η δημιουργικότητα μπορεί να οδηγήσει τις επιχειρήσεις, να επηρεάσει τους πελάτες και να αλλάξει τον κόσμο. Δεν κάνουμε τέχνη. Προσπαθούμε να αλλάξουμε τις επιχειρήσεις των πελατών μας, και πιστεύουμε ότι το δημιουργικό προϊόν είναι αυτό που θα το οδηγήσει», δηλώνει η Ogilvy.
Οι δυο τους συνεχίζουν την «κληρονομιά της δημιουργικότητας» του Ogilvy, αλλά επίσης ξεφεύγουν και από το παρελθόν με τη διαφορετικότητα στη συνεργασία τους. Οι «απεριόριστες δημιουργικές» προσπάθειες μεταξύ των διαφόρων περιφερειακών γραφείων της Ogilvy (συμπεριλαμβανομένης της David), μαζί με τις εντυπωσιακές νίκες των πελατών της, έθεσαν την Ogilvy στην κορυφή του κλάδου ως το Global Agency of the Year 2023 του Adweek. «Η δημιουργικότητα μπορεί να οδηγήσει τις επιχειρήσεις, να επηρεάσει τους πελάτες και να αλλάξει τον κόσμο. Δεν κάνουμε τέχνη. Προσπαθούμε να αλλάξουμε τις επιχειρήσεις των πελατών μας, και πιστεύουμε ότι το δημιουργικό προϊόν είναι αυτό που θα το οδηγήσει», δηλώνει η Ogilvy.