To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

Οι νέοι δεν εκφράζονται πλέον άνετα στο Facebook

Οι νέοι δεν εκφράζονται πλέον άνετα στο Facebook
Το 45% των χρηστών των μέσων κοινωνικής δικτύωσης βρίσκουν τα διαφημιστικά hashtags ενοχλητικά, ενώ στις ηλικίες 18-24 ετών το ποσοστό ανεβαίνει στο 55%, σύμφωνα με έρευνα της UM, η οποία εξετάζει τις προκλήσεις και τις αλλαγές που οδηγούν στη νέα εποχή του influencer marketing.

Όπως επισημαίνεται, η πλατφόρμα όπου οι νεότεροι σε ηλικία νιώθουν λιγότερο άνετα να εκφράζονται είναι το Facebook. Ενδεικτικό είναι ότι το 37% επέλεξε το Instagram ως την πλατφόρμα όπου μπορούν να εκφράζονται καλύτερα, όταν μόλις ένα 20% επέλεξε το Facebook.

Τα νούμερα αυτά δείχνουν ότι οι νέοι σε ηλικία χρήστες έχουν απομακρυνθεί από το Facebook, θεωρώντας το πλέον ως το δικτυακό «σπίτι» των γονιών τους.

Το LinkedIn είναι η πλατφόρμα που οι χρήστες νιώθουν περισσότερο ο εαυτός τους. Σχεδόν το 21% των χρηστών του LinkedIn απάντησαν θετικά στο παραπάνω ερώτημα, όταν μόλις το 12% απάντησε για το Facebook, 13% για το Instagram και 14% για το Snapchat.

Το εύρημα αυτό αντανακλά την ανάγκη να είναι κανείς πιο ειλικρινής σε ένα επαγγελματικό περιβάλλον. Σύμφωνα με την έρευνα, ο πιο σημαντικός παράγοντας για να ακολουθήσει κανείς έναν influencer είναι ότι το περιεχόμενό του φαίνεται αυθεντικό ή πραγματικό.
TAGS: Facebook