To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Οι πιο δημιουργικές εταιρείες, καμπάνιες και πελάτες του κόσμου

Οι πιο δημιουργικές εταιρείες, καμπάνιες και πελάτες του κόσμου
Οι πιο δημιουργικές εταιρείες, καμπάνιες και πελάτες του κόσμου

Το adage λίγο πριν το τέλος του 2014 ή αν προτιμάτε λίγο πριν την έναρξη του 2015 προχώρησε στην ανασκόπηση της χρονιάς για τον χώρο της διαφήμισης. Μέσα από μία σειρά κριτηρίων, τα οποία κυρίως έχουν να κάνουν με τις διακρίσεις στον διαφημιστικό χώρο το adage ξεχώρισε τους κορυφαίους.

Αναλυτικότερα:

Ο πιο βραβευμένος

Στη συγκεκριμένη κατηγορία το adage προβάλει την Volvo η οποία κατάφερε το 2014 να διακριθεί στους μεγαλύτερους διαφημιστικούς θεσμούς παγκοσμίως. Η εταιρεία κατάφερε να αφήσει δεύτερη στη σχετική λίστα τη Unilever η οποία όμως έχει να επιδείξει ένα εξαιρετικά ευρύ portfolio προϊόντων.

Το πιο βραβευμένο δίκτυο

Στη συγκεκριμένη κατηγορία το 2014 έκανε το repeat η Ogilvy & Mather. Η συγκεκριμένη διάκριση δεν ήταν τυχαία καθώς για ακόμη έναν χρόνο ήταν πολλές και εντυπωσιακές οι δουλειές του δικτύου για μία πληθώρα σημαντικών πελατών.

Η πιο βραβευμένη εταιρεία

Στην κορυφή της συγκεκριμένης κατηγορίας, μετά από «αποχή» ενός έτους (σ.σ την περασμένη χρονιά ήταν 2η στη σχετική λίστα με πρώτη την WPP) κατέκτησε η Omnicom. Οι δουλείες της το 2014 χαρακτηρίστηκαν «εντυπωσιακές» τόσο από τους πελάτες της όσο και από τους ανταγωνιστές της.

Ο πιο βραβευμένος Chief Creative Officer

Στη συγκεκριμένη κατηγορία διακρίθηκε ο David Droga. Ο επικεφαλής της Droga5 «έκοψε πρώτος το νήμα» της εφετινή περίοδο χάρη στις εξαιρετικά εφευρετικές δουλειές για μία μεγάλη γκάμα πελατών, αφήνοντας στη 2η θέση τον Jesse Coulter co-CCO της CAA Marketing.

Η πιο βραβευμένη καμπάνια

Η καμπάνια που ξεχώρισε το 2014 ήταν η \"Live Test Series\" της Volvo. Πρόκειται για μία σειρά από spot με τα οποία η εταιρεία προσπάθησε να τονίσει την αξιοπιστία των φορτηγών της. Αξίζει να αναφερθεί πως μέσα από τη συγκεκριμένη καμπάνια έκανε την επανεμφάνισή του ο Van Damme με μία διαφήμιση που έγινε viral και στη χώρα μας.
 

TAGS: Global News