To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Omnicom: Αυξημένα έσοδα, παρά την επιβράδυνση στη Β. Αμερική

Omnicom: Αυξημένα έσοδα, παρά την επιβράδυνση στη Β. Αμερική
Ο όμιλος Omnicom κατάφερε να ξεπεράσει τις προσδοκίες των αναλυτών σε ότι αφορά τις επιδόσεις του στο πρώτο τρίμηνο του 2018, ωστόσο κατέγραψε ελαφρά επιβράδυνση στη Βόρεια Αμερική, εκεί που η οργανική ανάπτυξη περιορίστηκε κατά 0,1% σε σύγκριση με το αντίστοιχη τρίμηνο του 2017.

Συνολικά, ο Omnicom κατέγραψε έσοδα 3,6 δισεκατομμυρίων δολαρίων, με αντίστοιχη οργανική αύξηση 2,4%. Στο μεταξύ, τη στιγμή που η Βόρεια Αμερική (η μεγαλύτερη αγορά του ομίλου) κατέγραφε πτώση στην οργανική ανάπτυξη, το Ηνωμένο Βασίλειο βελτιώθηκε κατά 3,1%, η Ασία Ειρηνικός κατά 7,3% και οι Ευρωπαϊκές αγορές κατά 9,7%. Από την άλλη, σημαντική οργανική κάμψη 8,5% παρουσίασε η αγορά Μέσης Ανατολής και Αφρικής.

Η Βόρεια Αμερική παρουσίασε περισσότερα από τα μισά έσοδα του ομίλου (54,7%), ακολουθούμενη από την Ευρώπη (19,6%), την Ασία Ειρηνικό (10,8%) και το Ηνωμένο Βασίλειο (9,9%). Τα καθαρά έσοδα για το εξεταζόμενο διάστημα αυξήθηκαν κατά 9,2%, στα 264,1 εκατομμύρια δολάρια από τα αντίστοιχα περσινά 241,8 εκατομμύρια.

Στην εξέταση των τομέων δράσης, η διαφήμιση είχε οργανική αύξηση 1,6%, η CRM καταναλωτική εμπειρία βελτιώθηκε κατά 6,9%, το CRM execution και support κατά 1,2%, το PR είχε οριακή ανάπτυξη 0,7% και το healthcare κατά 2,7%. Τέλος, η πλειοψηφία των εσόδων του ομίλου προήλθε από τη διαφήμιση (52,4%). 
TAGS: Omnicom