To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Omnicom: Αύξηση 11,5% στα λειτουργικά έσοδα

Omnicom: Αύξηση 11,5% στα λειτουργικά έσοδα
Η Omnicom επιστρέφει στα προ πανδημίας επίπεδα. Τα λειτουργικά έσοδα της εταιρείας σημείωσαν αύξηση 11,5% το τρίτο τρίμηνο, φτάνοντας τα 3,4 δισεκατομμύρια δολάρια, μια ανάκαμψη από την πτώση 11,7% του τρίτου τριμήνου του 2020 και λίγο πάνω από τα 3,2 δισ. δολάρια του Q3 του 2019.

Η οργανική ανάπτυξη έκλεισε στα 7,7% σε ετήσια βάση στην Αμερική και 20,2% στη Νότια Αμερική. Στο Ηνωμένο Βασίλειο ήταν 11,4%, στην Ευρώπη 14,9% και στην περιοχή Ασία - Ειρηνικός 19,6%. Το CRM and precision marketing ήταν ιδιαίτερα δυνατό, όπως δήλωσε ο CEO John Wren, σημειώνοντας αύξηση 24,3%. H διαφήμιση, που φέρνει περισσότερα από τα μισά έσοδα (53%) της Omnicom, αυξήθηκε κατά 8,6%. Το CRM commerce and brand consulting αυξήθηκε κατά 18%, ενώ το CRM execution and support, που περιλαμβάνει research and field marketing, αυξήθηκε κατά 8,3%. Το PR and healthcare ήταν επίσης δυνατό, σημειώνοντας αύξηση 10,5% και 6,6%, αντίστοιχα. Το experiential marketing αυξήθηκε 50%. Δεν βρίσκεται ακόμα στα προ πανδημίας επίπεδα, ωστόσο κάνει μια δυναμική επιστροφή σε αγορές όπως η Κίνα.

Τα λειτουργικά κέρδη της Omnicom για το τρίμηνο ήταν 15,8%, τα οποία ξεπέρασαν τα επίπεδα του 2020 και του 2019, λόγω της εξοικονόμησης πόρων που σχετίζονται με τα ταξίδια και τις δαπάνες λειτουργίας των γραφείων. Για το 2021, η Omnicom προβλέπει ανάπτυξη ύψους 9%. Επίσης, έγινε γνωστό πως η εταιρεία ετοιμάζεται να επιστρέψει στα γραφεία της, χωρίς ωστόσο να ανακοινώσει συγκεκριμένη ημερομηνία.
TAGS: Omnicom