Omnicom: Ανακοίνωσε ανάπτυξη 3% για το β' τρίμηνο

Η Omnicom ανακοίνωσε αύξηση 3% στην οργανική της ανάπτυξη για
το δεύτερο τρίμηνο, με τα συνολικά έσοδα να ξεπερνούν τα 4 δισ. δολάρια, με αύξηση 4,2%. Η εταιρεία διατήρησε την εκτίμησή της για το
σύνολο του έτους, προβλέποντας οργανική ανάπτυξη μεταξύ 2,5% και
4,5%.
Ο τομέας Media & Advertising σημείωσε αύξηση 8,2% το Precision Marketing 5%. Οι δύο τομείς αντιπροσωπεύουν το 68% των συνολικών εσόδων της εταιρείας. Στον τομέα Media & Advertising το media είχε τις καλύτερες επιδόσεις, ενώ το advertising παρέμεινε σχεδόν στάσιμο.
Η εταιρεία κατέγραψε σχεδόν 89 εκατ. δολάρια «έξοδα αναδιάρθρωσης» για το πρώτο εξάμηνο του έτους, κυρίως λόγω αποζημιώσεων από απολύσεις. Επιπλέον, δαπάνησε 66 εκατ. δολάρια σε έξοδα που σχετίζονται με την εξαγορά της Interpublic, για την οποία ο διευθύνων σύμβουλος John Wren ανέφερε σε τηλεδιάσκεψη με αναλυτές ότι παραμένει εντός χρονοδιαγράμματος για ολοκλήρωση μέσα στο έτος. Ο Wren δήλωσε ότι 13 από τις 18 χώρες και περιοχές έχουν ήδη εγκρίνει τη συγχώνευση, συμπεριλαμβανομένης της Ομοσπονδιακής Επιτροπής Εμπορίου των ΗΠΑ (FTC) τον Ιούνιο. Ο CFO Phil Angelastro ανέφερε ότι η Ευρωπαϊκή Ένωση δεν έχει ακόμη δώσει την έγκρισή της. Το Ηνωμένο Βασίλειο δήλωσε ότι θα εγκρίνει τη συμφωνία στις 13 Αυγούστου.
Όταν ρωτήθηκε για την επίδραση των δασμών, ο Wren απάντησε πως είναι ακόμη νωρίς για συμπεράσματα, αλλά προς το παρόν το βλέπει ως μια «αναποδιά στο δρόμο» που η εταιρεία και οι πελάτες της θα ξεπεράσουν. Ο ίδιος πρόσθεσε ότι η εταιρεία δεν έχει παρατηρήσει σημαντική μείωση στις νέες επιχειρηματικές ευκαιρίες.
Ο τομέας Media & Advertising σημείωσε αύξηση 8,2% το Precision Marketing 5%. Οι δύο τομείς αντιπροσωπεύουν το 68% των συνολικών εσόδων της εταιρείας. Στον τομέα Media & Advertising το media είχε τις καλύτερες επιδόσεις, ενώ το advertising παρέμεινε σχεδόν στάσιμο.
Η εταιρεία κατέγραψε σχεδόν 89 εκατ. δολάρια «έξοδα αναδιάρθρωσης» για το πρώτο εξάμηνο του έτους, κυρίως λόγω αποζημιώσεων από απολύσεις. Επιπλέον, δαπάνησε 66 εκατ. δολάρια σε έξοδα που σχετίζονται με την εξαγορά της Interpublic, για την οποία ο διευθύνων σύμβουλος John Wren ανέφερε σε τηλεδιάσκεψη με αναλυτές ότι παραμένει εντός χρονοδιαγράμματος για ολοκλήρωση μέσα στο έτος. Ο Wren δήλωσε ότι 13 από τις 18 χώρες και περιοχές έχουν ήδη εγκρίνει τη συγχώνευση, συμπεριλαμβανομένης της Ομοσπονδιακής Επιτροπής Εμπορίου των ΗΠΑ (FTC) τον Ιούνιο. Ο CFO Phil Angelastro ανέφερε ότι η Ευρωπαϊκή Ένωση δεν έχει ακόμη δώσει την έγκρισή της. Το Ηνωμένο Βασίλειο δήλωσε ότι θα εγκρίνει τη συμφωνία στις 13 Αυγούστου.
Όταν ρωτήθηκε για την επίδραση των δασμών, ο Wren απάντησε πως είναι ακόμη νωρίς για συμπεράσματα, αλλά προς το παρόν το βλέπει ως μια «αναποδιά στο δρόμο» που η εταιρεία και οι πελάτες της θα ξεπεράσουν. Ο ίδιος πρόσθεσε ότι η εταιρεία δεν έχει παρατηρήσει σημαντική μείωση στις νέες επιχειρηματικές ευκαιρίες.