To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Omnicom Group: Κέρδη πάνω από τις εκτιμήσεις το τρίτο τρίμηνο

Omnicom Group: Κέρδη πάνω από τις εκτιμήσεις το τρίτο τρίμηνο
Ο Όμιλος Omnicom ανακοίνωσε κέρδη για το τρίτο τρίμηνο τα οποία ξεπέρασαν τις εκτιμήσεις των αναλυτών, με τα προσαρμοσμένα κέρδη ανά μετοχή να διαμορφώνονται στα 2,24 δολάρια, υπερβαίνοντας τη μέση εκτίμηση των 2,16 δολαρίων, ενώ τα έσοδα ανήλθαν στα 4,04 δισεκατομμύρια δολάρια, ελαφρώς πάνω από την πρόβλεψη των 4,02 δισ. δολαρίων. Οι μετοχές της OMC κατέγραφαν πτώση 0,5% στις μετασυνεδριακές συναλλαγές μετά την ανακοίνωση. Ο όμιλος σημείωσε αύξηση εσόδων 4,0% σε σύγκριση με το τρίτο τρίμηνο του 2024, με την οργανική ανάπτυξη να συμβάλλει κατά 2,6% και τις ευνοϊκές συναλλαγματικές μετατροπές κατά 1,4%.

Ο τομέας του Media & Advertising οδήγησε την απόδοση της εταιρείας με εντυπωσιακή οργανική ανάπτυξη 9,1%, ενώ τα τμήματα Execution & Support και Precision Marketing αυξήθηκαν κατά 2,0% και 0,8% αντίστοιχα. Αυτά τα κέρδη αντισταθμίστηκαν εν μέρει από πτώσεις σε άλλα επιχειρηματικά units, όπως η μείωση 7,5% στις Δημόσιες Σχέσεις και οι σημαντικότερες πτώσεις στους τομείς Εμπειρικού Μάρκετινγκ (17,7%) και στο Branding & Retail Commerce (16,9%).

«Αναμένουμε να ολοκληρώσουμε την εξαγορά της Interpublic τον επόμενο μήνα, δημιουργώντας την κορυφαία εταιρεία μάρκετινγκ και πωλήσεων στον κόσμο», δήλωσε ο John Wren, πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της Omnicom. « Ήδη παρατηρούμε ισχυρή δυναμική με σημαντικές νέες επιχειρηματικές συμφωνίες και για τις δύο εταιρείες, γεγονός που υπογραμμίζει τις μεγάλες ευκαιρίες που δημιουργεί αυτή η εξαγορά», πρόσθεσε.

Σε γεωγραφικό επίπεδο, οι Ηνωμένες Πολιτείες είχαν καλή απόδοση με οργανική ανάπτυξη 4,6%, ενώ η Λατινική Αμερική σημείωσε άνοδο 27,3%. Ωστόσο, η περιοχή Ασίας-Ειρηνικού υποχώρησε κατά 3,7% και οι ευρωπαϊκές αγορές και λοιπή Ευρώπη μειώθηκαν κατά 3,1%. Τα λειτουργικά κέρδη της εταιρείας μειώθηκαν κατά 11,7%, στα 530,1 εκατομμύρια δολάρια, με το λειτουργικό περιθώριο να υποχωρεί στο 13,1% από 15,5% την αντίστοιχη περίοδο πέρυσι, κυρίως λόγω εξόδων ύψους 60,8 εκατομμυρίων δολαρίων, τα οποία σχετίζονται με την εν εξελίξει εξαγορά της Interpublic Group και με το κόστος αναδιάρθρωσης ύψους 38,6 εκατομμυρίων δολαρίων. Το προσαρμοσμένο περιθώριο EBITA της Omnicom βελτιώθηκε ελαφρώς στο 16,1% από 16,0% το προηγούμενο έτος.
TAGS: Omnicom