Omnicom-IPG: Oλοκληρώνεται τον Νοέμβριο η εξαγορά
Ο CEO της Omnicom, John
Wren, ανακοίνωσε ότι η εταιρεία
αναμένει να ολοκληρώσει την
εξαγορά της Interpublic (IPG)
τον Νοέμβριο. Η ενημέρωση δόθηκε με την ευκαιρία της δημοσίευσης των αποτελεσμάτων του
τρίτου τριμήνου.
Συγκεκριμένα, ο Wren ανέφερε ότι η Ευρωπαϊκή Επιτροπή είναι το τελευταίο ρυθμιστικό όργανο που απομένει να εγκρίνει τη συναλλαγή. Η Omnicom ολοκλήρωσε αυτή την εβδομάδα το «τελευταίο βήμα» πριν από την απόφαση της Επιτροπής, την οποία αναμένει σύντομα. Πρόσθεσε δε ότι ο σχεδιασμός της ενοποίησης βρίσκεται ήδη σε εξέλιξη και ότι οι δύο εταιρείες αναμένουν να «ξεκινήσουν δυναμικά από την πρώτη ημέρα», μετά το αναμενόμενο κλείσιμο της συμφωνίας στα τέλη Νοεμβρίου.
Όταν ρωτήθηκε ποιες θεωρεί τις τρεις μεγαλύτερες ευκαιρίες ανάπτυξης μετά τη συγχώνευση, ο Wren απάντησε: «Media, Health, Precision marketing». Τόνισε ότι η συνδυασμένη δραστηριότητα στα media θα είναι 50-60% μεγαλύτερη από τη σημερινή της Omnicom και ότι και οι δύο εταιρείες διαθέτουν «πολύ ταλαντούχους ανθρώπους» στον τομέα αυτόν.
Παρότι οι δραστηριότητες της Omnicom στον τομέα της υγείας επλήγησαν πέρυσι από την απώλεια της Pfizer, ο Wren δήλωσε: «Προχωρώντας, διαθέτουμε ισχυρά δικά μας στοιχεία και αποδίδουμε πολύ πάνω από το βάρος μας». Οι δύο εταιρείες αναμένουν να υπερβούν τις αρχικές συνέργειες των 750 εκατ. δολαρίων που είχαν ανακοινωθεί τον περασμένο Δεκέμβριο.
Ένα σημαντικό στοιχείο του ενοποιημένου offering θα είναι η νέα έκδοση του λειτουργικού συστήματος μάρκετινγκ Omni, με την ονομασία Omni Plus, η οποία θα ενσωματώνει την cloud-based λύση ταυτότητας Real ID της IPG (Acxiom), καθώς και ένα ισχυρό επίπεδο πρακτικής και γενετικής τεχνητής νοημοσύνης.
Σε ερώτηση σχετικά με το πώς σκοπεύει η Omnicom να καλύψει το χάσμα ανάπτυξης με την Publicis Groupe, ο Wren απάντησε: «Δεν ανησυχούμε για το κλείσιμο του χάσματος. Oι Publicis και Omnicom είναι οι δύο εταιρείες που συνεχίζουν δυναμικά στο χώρο των διαφημιστικών ομίλων. Σκοπεύουμε να εστιάσουμε στους τομείς που δείχνουν ισχυρή ανάπτυξη και διαφοροποίηση». Ο Wren σημείωσε ότι λεπτομέρειες όπως διοικητικοί ρόλοι, οργανωτική δομή και στρατηγικές προτεραιότητες θα ανακοινωθούν σύντομα μετά το κλείσιμο της συμφωνίας.
Συγκεκριμένα, ο Wren ανέφερε ότι η Ευρωπαϊκή Επιτροπή είναι το τελευταίο ρυθμιστικό όργανο που απομένει να εγκρίνει τη συναλλαγή. Η Omnicom ολοκλήρωσε αυτή την εβδομάδα το «τελευταίο βήμα» πριν από την απόφαση της Επιτροπής, την οποία αναμένει σύντομα. Πρόσθεσε δε ότι ο σχεδιασμός της ενοποίησης βρίσκεται ήδη σε εξέλιξη και ότι οι δύο εταιρείες αναμένουν να «ξεκινήσουν δυναμικά από την πρώτη ημέρα», μετά το αναμενόμενο κλείσιμο της συμφωνίας στα τέλη Νοεμβρίου.
Όταν ρωτήθηκε ποιες θεωρεί τις τρεις μεγαλύτερες ευκαιρίες ανάπτυξης μετά τη συγχώνευση, ο Wren απάντησε: «Media, Health, Precision marketing». Τόνισε ότι η συνδυασμένη δραστηριότητα στα media θα είναι 50-60% μεγαλύτερη από τη σημερινή της Omnicom και ότι και οι δύο εταιρείες διαθέτουν «πολύ ταλαντούχους ανθρώπους» στον τομέα αυτόν.
Παρότι οι δραστηριότητες της Omnicom στον τομέα της υγείας επλήγησαν πέρυσι από την απώλεια της Pfizer, ο Wren δήλωσε: «Προχωρώντας, διαθέτουμε ισχυρά δικά μας στοιχεία και αποδίδουμε πολύ πάνω από το βάρος μας». Οι δύο εταιρείες αναμένουν να υπερβούν τις αρχικές συνέργειες των 750 εκατ. δολαρίων που είχαν ανακοινωθεί τον περασμένο Δεκέμβριο.
Ένα σημαντικό στοιχείο του ενοποιημένου offering θα είναι η νέα έκδοση του λειτουργικού συστήματος μάρκετινγκ Omni, με την ονομασία Omni Plus, η οποία θα ενσωματώνει την cloud-based λύση ταυτότητας Real ID της IPG (Acxiom), καθώς και ένα ισχυρό επίπεδο πρακτικής και γενετικής τεχνητής νοημοσύνης.
Σε ερώτηση σχετικά με το πώς σκοπεύει η Omnicom να καλύψει το χάσμα ανάπτυξης με την Publicis Groupe, ο Wren απάντησε: «Δεν ανησυχούμε για το κλείσιμο του χάσματος. Oι Publicis και Omnicom είναι οι δύο εταιρείες που συνεχίζουν δυναμικά στο χώρο των διαφημιστικών ομίλων. Σκοπεύουμε να εστιάσουμε στους τομείς που δείχνουν ισχυρή ανάπτυξη και διαφοροποίηση». Ο Wren σημείωσε ότι λεπτομέρειες όπως διοικητικοί ρόλοι, οργανωτική δομή και στρατηγικές προτεραιότητες θα ανακοινωθούν σύντομα μετά το κλείσιμο της συμφωνίας.
