To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Omnicom: Κάμψη στα παγκόσμια έσοδα το 2015

Omnicom: Κάμψη στα παγκόσμια έσοδα το 2015
Omnicom: Κάμψη στα παγκόσμια έσοδα το 2015

Ο όμιλος Omnicom, που έχει στην ιδιοκτησία του τα δίκτυα των BBDO και OMD, παρουσίασε κάμψη στα παγκόσμια έσοδά του για το σύνολο του οικονομικού έτους 2015, η οποία άγγιξε το 1,2%, με συνέπεια να πέσουν στα 15,13 δισεκατομμύρια δολάρια.

Τα έσοδα στις βρετανικές επιχειρήσεις, στις οποίες περιλαμβάνονται οι Adam & Eve/DDB, Abbott Mead Vickers BBDO και Manning Gottlieb OMD, ήταν αυξημένα κατά 7,1% σε σύγκριση με την προηγούμενη χρονιά. Τα αντίστοιχα ποσοστά στη Βόρεια Αμερική ήταν 5,4%, στην Ευρώπη 3,7%, στην Ασία-Ειρηνικό 7,9% και στην Αφρική-Μέση Ανατολή 6,8%. Αντίθετα, περιορίστηκαν κατά 3,3% στη Λατινική Αμερική.

Τα κέρδη προ φόρων του ομίλου μειώθηκαν κατά 1,1%, στα 2,03 δισεκατομμύρια δολάρια, ενώ ο Omnicom παρουσίασε αύξηση 5,3% στα οργανικά του έσοδα. Στο τέταρτο τρίμηνο του 2015, τα παγκόσμια έσοδα κάμφθηκαν κατά 1%, φτάνοντας έτσι στα 4,15 δισεκατομμύρια δολάρια.

Τέλος, τα παγκόσμια έσοδα του ομίλου από τη διαφήμιση αυξήθηκαν κατά 9,3% το 2015, αυτά από το CRM αυξήθηκαν επίσης κατά 1,9%, ενώ κάμψη 1,4% σημείωσαν τα έσοδα από τις Δημόσιες Σχέσεις.