To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Omnicom: Λανσάρει το Omnicom Advertising Group

Omnicom: Λανσάρει το Omnicom Advertising Group

Η Omnicom ανακοίνως το λανσάρισμα του Omnicom Advertising Group (OAG), ενός νέου παγκόσμιου unti που θα περιλαμβάνει τις BBDO, DDB και TBWA, καθώς και κορυφαία agencies όπως  την Advertising Collective (συμπεριλαμβανομένων των Goodby Silverstein & Partners, GSD&M, Merkley+Partners και Zimmerman).
Το νέο unit θα ηγείται από τον πρώην Πρόεδρο-Διευθύνοντα Σύμβουλο της TBWA, Troy Ruhanen ως παγκόσμιο CEO,  την Deepthi Prakash ως Chief Operating Officer και τον Denis Streiff ως παγκόσμιο CFO.
«Η OAG θα κάνει τα καλύτερα… ακόμα καλύτερα. Ένα από τα πιο συναρπαστικά  αυτού του νέου τμήματος είναι ότι μπορούμε συλλογικά να επενδύσουμε σε καινοτόμες προσφορές – όπως οι πρόσφατες συνεργασίες της Omnicom στην GenAI», ανέφερε ο Ruhanen σε μια δήλωση, προσθέτοντας: «Αυτό θα ανεβάσει την παγκόσμιας κλάσης δημιουργικότητά μας στο επόμενο επίπεδο και θα διατηρήσει τους πελάτες μας στην κορυφή. Είμαστε ενθουσιασμένοι που θα αναπτυχθούμε μαζί, θα συνεχίσουμε να γιορτάζουμε και να προστατεύουμε τη μοναδικότητα της κουλτούρας και της επιχειρηματικότητας κάθε οργανισμού».
Τα δίκτυα των agencies εντός της OAG θα αναφέρονται στον Ruhanen και θα καθοδηγούνται από τους: Nancy Reyes, η οποία  προήχθη σε Global CEO της BBDO, Alex Lubar, παγκόσμιος CEO της DDB, Erin Riley, η οποία προήχθει σε Διευθύνουσα Σύμβουλο της TBWA\Worldwide από τον προηγούμενο ρόλο της ως Διευθύνων Σύμβουλος της TBWA\Chiat\Day US και James Fenton, Διευθύνων Σύμβουλος της Advertising Collectiv. Οι υπάρχοντες πελάτες θα συνεχίσουν να εξυπηρετούνται από το agency και τις ομάδες με τις οποίες συνεργάζονται επί του παρόντος. Οι αλλαγές θα τεθούν σε ισχύ την 1η Ιανουαρίου 2025.