To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Omnicom: Πτώση 1,8% στα λειτουργικά έσοδα το Q1

Omnicom: Πτώση 1,8% στα λειτουργικά έσοδα το Q1
Πτώση 1,8% σε ετήσια βάση σημείωσαν τα λειτουργικά έσοδα της Omnicom, αν και αυτό αποτελεί βελτίωση συγκριτικά με την πτώση 9,6% της οργανικής ανάπτυξης το τέταρτο τρίμηνο της περασμένης χρονιάς.

«Χρειάστηκε ένα διάστημα μέχρι να ξεπεράσουμε το σημείο καμπής και τώρα είμαστε σε ένα καθαρό μονoπάτι, για να επιστρέψουμε στην ανάπτυξη», δήλωσε ο CEO της Omnicom, John Wren. Τα διαφημιστικά agencies της Omnicom σημείωσαν οργανική ανάπτυξη 1,2%, με τα media business να επιστρέφουν σε θετική οργανική ανάπτυξη για πρώτη φορά από το πρώτο τρίμηνο του 2020, σύμφωνα με τον CFO Phil Angelastro.

Το CRM Precision Marketing, το οποίο περιλαμβάνει martech consulting, digital και direct marketing, ανέβηκε επίσης κατά 7,6% το πρώτο τρίμηνο.
TAGS: Omnicom