To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

Omnicom: Πτώση 9,6% στην οργανική ανάπτυξη

Omnicom: Πτώση 9,6% στην οργανική ανάπτυξη
Ακόμη αισθάνεται τις επιπτώσεις της πανδημίας η Omnicom. Η οργανική ανάπτυξη της εταιρείας σημείωσε πτώση κατά 9,6% το τέταρτο τρίμηνο του 2020, φτάνοντας στα 3,7 δισ. δολάρια, μια σημαντική βελτίωση από την 11,7% πτώση του τρίτου τριμήνου, ωστόσο παραμένει ακόμα σε αρνητικά επίπεδα.

Όσον αφορά συνολικά το έτος, η οργανική ανάπτυξη σημείωσε πτώση 11,1% (13,2 δισ.). Διεθνώς, η διαφήμιση μειώθηκε κατά 9,7% το τέταρτο τρίμηνο και 12,2% φέτος, με τα media να βελτιώνονται διαδοχικά ανά τρίμηνο.

Η υγεία και ο φαρμακευτικός τομέας, τα τρόφιμα και τα ποτά και οι τεχνολογικοί πελάτες συνέχισαν τις δαπάνες, ενώ τα ταξίδια, η ψυχαγωγία, και τα καύσιμα δέχθηκαν το ισχυρότερο χτύπημα. Ενώ η εταιρεία έχει λόγους να είναι αισιόδοξη, καθώς το εμβόλιο παράγεται, υπάρχουν «ακόμα σημαντικές προκλήσεις το 2021», όπως δήλωσε ο CEO John Wren.

Η Omnicom «θα πετύχει θετική οργανική ανάπτυξη» το 2021, πρόσθεσε, ωστόσο, ότι η εταιρεία «πρέπει να παραμείνει προσαρμοστική, σε εγρήγορση».