Omnicom: Στο 4,1% η ανάπτυξη το 2023

Ο Όμιλος Omnicom έκλεισε το
2023 με οργανική αύξηση εσόδων
4,4%, και όπως δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας, John
Wren, τα αποτελέσματα ξεπέρασαν τις προσδοκίες. Τα έσοδα για
την περίοδο ανήλθαν σε 4,1 δισ.
δολάρια, αυξημένα κατά 5%. Η διαφήμιση και τα media ήταν ο κύριος
μοχλός ανάπτυξης το
τέταρτο τρίμηνο με
οργανική ανάπτυξη
9,3%. Οι επιχειρήσεις
στο τέταρτο τρίμηνο ήταν ισχυρές στη
Δυτική Ευρώπη.
Για το σύνολο του έτους τα έσοδα ανήλθαν σε 14,7 δισ. δολάρια με οργανική ανάπτυξη 4,1%, η οποία ήταν σύμφωνη με το προηγούμενο guidance. To αρχικό guidance για το 2024 είναι 3,5% έως 5%. «Είμαστε καλά οργανωμένοι με τεράστιες ευκαιρίες στο ψηφιακό εμπόριο και τα μέσα λιανικής από την εξαγορά της Flywheel ως τις νέες επιχειρηματικές μας νίκες», δήλωσε ο Wren.
Η εξαγορά της Flywheel έκλεισε στις 2 Ιανουαρίου και ο Wren είπε ότι θα μετατρέψει την Omnicom από εταιρεία διαφημιστικού μάρκετινγκ σε οργανισμό μάρκετινγκ και πωλήσεων και τεράστιων ποσοτήτων δεδομένων στην αγορά που φέρνει στο τραπέζι η Flywheel. Ο Duncan Painter, ο οποίος ηγείται της Flywheel, δήλωσε ότι η multimedia πλατφόρμα εμπορίου και λιανικής εξυπηρετεί επί του παρόντος 50 από τις 100 κορυφαίες CPG εταιρείες.
Δήλωσε επίσης ότι η συνεργασία με την Omnicom παρέχει στη Flywheel ευκαιρίες σε κατηγορίες όπως η τεχνολογία, τα ηλεκτρονικά και η αυτοκινητοβιομηχανία. Στις ΗΠΑ, η οργανική ανάπτυξη ήταν 2,6% για ολόκληρο το έτος. Το Ηνωμένο Βασίλειο σημείωσε άνοδο 4,7% και η Ευρώπη 7,2%. Η περιοχή της Ασίας-Ειρηνικού αυξήθηκε κατά 6% και η Λατινική Αμερική αυξήθηκε κατά 13%.
Για το σύνολο του έτους τα έσοδα ανήλθαν σε 14,7 δισ. δολάρια με οργανική ανάπτυξη 4,1%, η οποία ήταν σύμφωνη με το προηγούμενο guidance. To αρχικό guidance για το 2024 είναι 3,5% έως 5%. «Είμαστε καλά οργανωμένοι με τεράστιες ευκαιρίες στο ψηφιακό εμπόριο και τα μέσα λιανικής από την εξαγορά της Flywheel ως τις νέες επιχειρηματικές μας νίκες», δήλωσε ο Wren.
Η εξαγορά της Flywheel έκλεισε στις 2 Ιανουαρίου και ο Wren είπε ότι θα μετατρέψει την Omnicom από εταιρεία διαφημιστικού μάρκετινγκ σε οργανισμό μάρκετινγκ και πωλήσεων και τεράστιων ποσοτήτων δεδομένων στην αγορά που φέρνει στο τραπέζι η Flywheel. Ο Duncan Painter, ο οποίος ηγείται της Flywheel, δήλωσε ότι η multimedia πλατφόρμα εμπορίου και λιανικής εξυπηρετεί επί του παρόντος 50 από τις 100 κορυφαίες CPG εταιρείες.
Δήλωσε επίσης ότι η συνεργασία με την Omnicom παρέχει στη Flywheel ευκαιρίες σε κατηγορίες όπως η τεχνολογία, τα ηλεκτρονικά και η αυτοκινητοβιομηχανία. Στις ΗΠΑ, η οργανική ανάπτυξη ήταν 2,6% για ολόκληρο το έτος. Το Ηνωμένο Βασίλειο σημείωσε άνοδο 4,7% και η Ευρώπη 7,2%. Η περιοχή της Ασίας-Ειρηνικού αυξήθηκε κατά 6% και η Λατινική Αμερική αυξήθηκε κατά 13%.