To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Omnicom: Συνεχίζει σε σταθερή τροχιά

Omnicom: Συνεχίζει σε σταθερή τροχιά
Η Omnicom Media Group -ως μία από τους δύο μεγάλους νικητές του παγκόσμιου media spec που «έτρεξε» η Walt Disney Co και ανακοινώθηκε την Τρίτη 15 Οκτωβρίου 2019- προχώρησε στη δημοσίευση ορισμένων οικονομικών της στοιχείων, τα οποία αποκαλύπτουν ότι η επιχειρηματική της δραστηριότητα κινείται σε σταθερή τροχιά.

Η εταιρεία σημείωσε οργανική ανάπτυξη για το τρίτο τρίμηνο του 2019, 2,2% - μια σταθερή τιμή που έρχεται σε έντονη αντίθεση με τα τριμηνιαία οικονομικά της γαλλικής αντίπαλης «δύναμης», Publicis Groupe. Η Omnicom, η οποία διατήρησε και διεύρυνε τη συμφωνία της με την εταιρεία Walt Disney, κατέγραψε πτώση των εσόδων της κατά 2,4% από τα 3,7 δισ. δολάρια την ίδια περίοδο πέρυσι. Οι συνολικές πωλήσεις στο τρίτο τρίμηνο ανήλθαν σε 3,6 δισ. δολάρια.

Η Omnicom απέδωσε την πτώση κυρίως στις «αρνητικές επιδράσεις των συναλλαγματικών ισοτιμιών και της δραστηριότητας διάθεσης που υπερέβαιναν τις εξαγορές κατά το προηγούμενο έτος». Η διαφημιστική και η media δραστηριότητά της σημείωσαν άνοδο 3,4%.

Η CRM Consumer Experience, η οποία περιλαμβάνει το digital και precision marketing, αυξήθηκε κατά 1,8% - αντισταθμίστηκε από τη μείωση των εσόδων στα projects που «έτρεξαν» για events και shopper businesses. Από την άλλη, το CRM Execution και Support «έπεσε» 1,5%. Την ίδια στιγμή, το PR δέχτηκε «χτύπημα» 3.8%.
TAGS: Omnicom