OpenAI: Πρώτη 360 καμπάνια για το ChatGPT

Η OpenAI λανσάρει την πρώτη της «μεγάλης κλίμακας» καμπάνια για το
ChatGPT, εστιάζοντας στις προσωπικές εμπειρίες από τη χρήση του προϊόντος στην καθημερινή ζωή. Η επένδυση στο μακροπρόθεσμο χτίσιμο του
brand σηματοδοτεί μια στροφή στην προσέγγιση της εταιρείας ως προς το
μάρκετινγκ, το οποίο έως τώρα είχε επικεντρωθεί σε μεμονωμένα γεγονότα,
όπως η πρώτη διαφήμισή της στο Super Bowl τον
Φεβρουάριο. Η καμπάνια θα προβληθεί στις ΗΠΑ,
στο Ηνωμένο Βασίλειο και στην Ιρλανδία, σε 3600
περιβάλλον.
Η OpenAI θέλει να δώσει έμφαση στον τρόπο με τον οποίο οι άνθρωποι χρησιμοποιούν το ChatGPT στην καθημερινότητά τους - από τη δημιουργία προγραμμάτων γυμναστικής έως την ανάπτυξη συνταγών. «Καθώς όλο και περισσότεροι άνθρωποι χρησιμοποιούν και αγαπούν το ChatGPT, θέλουμε να αναδείξουμε πώς μπορεί να κάνει τη ζωή σας ευκολότερη και να σας βοηθήσει να ασχοληθείτε περισσότερο με όσα έχουν σημασία για εσάς», δηλώνει η Elke Karskens, διευθύντρια διεθνούς μάρκετινγκ της OpenAI.
Η καμπάνια δημιουργήθηκε από την in house creative ομάδα της εταιρείας. Η ώθηση για χτίσιμο της επωνυμίας έρχεται εν μέσω φημών ότι η OpenAI ετοιμάζεται να λανσάρει τη δική της διαφημιστική πλατφόρμα.
Η OpenAI θέλει να δώσει έμφαση στον τρόπο με τον οποίο οι άνθρωποι χρησιμοποιούν το ChatGPT στην καθημερινότητά τους - από τη δημιουργία προγραμμάτων γυμναστικής έως την ανάπτυξη συνταγών. «Καθώς όλο και περισσότεροι άνθρωποι χρησιμοποιούν και αγαπούν το ChatGPT, θέλουμε να αναδείξουμε πώς μπορεί να κάνει τη ζωή σας ευκολότερη και να σας βοηθήσει να ασχοληθείτε περισσότερο με όσα έχουν σημασία για εσάς», δηλώνει η Elke Karskens, διευθύντρια διεθνούς μάρκετινγκ της OpenAI.
Η καμπάνια δημιουργήθηκε από την in house creative ομάδα της εταιρείας. Η ώθηση για χτίσιμο της επωνυμίας έρχεται εν μέσω φημών ότι η OpenAI ετοιμάζεται να λανσάρει τη δική της διαφημιστική πλατφόρμα.