P&G: Αυξημένο κατά 445 εκατ. δολάρια το ad spend

Η Procter & Gamble συνέχισε να ενισχύει τις διαφημιστικές
δαπάνες κατά 445 εκατομμύρια
δολάρια κατά το οικονομικό πρώτο
τρίμηνο που έληξε στις 30 Σεπτεμβρίου και ξεπέρασε τις προσδοκίες
των αναλυτών. Ο Chief Financial
Officer Andre Schulten, σε κλήση
ενημέρωσης στα
media, ανέφερε
αύξηση δαπανών
445 εκατομμυρίων δολαρίων,
που είναι παρόμοια με την αύξηση των 453
εκατομμυρίων δολαρίων που ανέφερε στο τέταρτο οικονομικό τρίμηνο της P&G.
Αυτή η αύξηση στο τρίμηνο είναι μέρος μιας αύξησης 2,6 ποσοστιαίων μονάδων στις δαπάνες του marketing ως ποσοστό των πωλήσεων το πρώτο οικονομικό τρίμηνο, ανέφερε η εταιρεία. Οι πωλήσεις στο marketing των Tide, Pampers, Gillette, Always, Olay, Pantene και άλλων brands οικιακής χρήσης, υγείας και προσωπικής φροντίδας, αυξήθηκαν κατά 6% στα 21,9 δισεκατομμύρια δολάρια το πρώτο τρίμηνο, αυξημένες κατά 7%.
Τα καθαρά κέρδη αυξήθηκαν περίπου 15% στα 4,6 δισεκατομμύρια δολάρια, με την εταιρεία να καταγράφει τα καθαρά κέρδη ανά μετοχή αυξημένα κατά 17%. Η πρόβλεψη αύξησης των παγκόσμιων διαφημιστικών δαπανών για ολόκληρο το έτος κατά 1,8 δισεκατομμύρια δολάρια με βάση τα δύο προηγούμενα τρίμηνα, φαίνεται μη ρεαλιστική, δεδομένου ότι και οι δύο αυτές αυξήσεις έρχονται σε αντίθεση με τις εκκρεμείς περικοπές του προηγούμενου έτους, ενόψει του αυξανόμενου κόστους των εμπορευμάτων και ενόψει των επιπτώσεων των αυξήσεων των τιμών.
Αυτή η αύξηση στο τρίμηνο είναι μέρος μιας αύξησης 2,6 ποσοστιαίων μονάδων στις δαπάνες του marketing ως ποσοστό των πωλήσεων το πρώτο οικονομικό τρίμηνο, ανέφερε η εταιρεία. Οι πωλήσεις στο marketing των Tide, Pampers, Gillette, Always, Olay, Pantene και άλλων brands οικιακής χρήσης, υγείας και προσωπικής φροντίδας, αυξήθηκαν κατά 6% στα 21,9 δισεκατομμύρια δολάρια το πρώτο τρίμηνο, αυξημένες κατά 7%.
Τα καθαρά κέρδη αυξήθηκαν περίπου 15% στα 4,6 δισεκατομμύρια δολάρια, με την εταιρεία να καταγράφει τα καθαρά κέρδη ανά μετοχή αυξημένα κατά 17%. Η πρόβλεψη αύξησης των παγκόσμιων διαφημιστικών δαπανών για ολόκληρο το έτος κατά 1,8 δισεκατομμύρια δολάρια με βάση τα δύο προηγούμενα τρίμηνα, φαίνεται μη ρεαλιστική, δεδομένου ότι και οι δύο αυτές αυξήσεις έρχονται σε αντίθεση με τις εκκρεμείς περικοπές του προηγούμενου έτους, ενόψει του αυξανόμενου κόστους των εμπορευμάτων και ενόψει των επιπτώσεων των αυξήσεων των τιμών.