To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

P&G: Ιn House το 30% του media planning

P&G: Ιn House το 30% του media planning
Περίπου 30% του media planning της Procter & Gamble (P&G) πραγματοποιείται πλέον in-house, σε μια άκρως σημαντική εξέλιξη, αν αναλογιστεί κανείς πως η ετήσια διαφημιστική επένδυση του κολοσσού FMCG σε media διεθνώς ανέρχεται σε 7 δισ. δολάρια.

Το σχετικό ποσοστό αποκάλυψε στο πρόσφατο Morgan Stanley Global Consumer & Retail conference ο chief brand officer της P&G, Marc Pritchard, αναλύοντας τις κινήσεις που έχει πραγματοποιήσει σταδιακά τα τελευταία χρόνια ο όμιλος προς αυτή την κατεύθυνση. Μάλιστα, αξίζει να σημειωθεί πως η πρακτική αυτή δεν έχει ακολουθηθεί μόνο για την περίπτωση του media planning. Η P&G έχει επίσης φέρει in-house και μεγάλα κομμάτια του δημιουργικού για τη διαφήμιση αλλά και του production.

Σύμφωνα με τον Pritchard, η νέα στρατηγική προσέγγιση της P&G έχει οδηγήσει σε εξοικονομήσεις κόστους της τάξεως του 1 δισ. δολαρίων τα τελευταία χρόνια, αλλά και σε πιο δημιουργικές και ευέλικτες λύσεις. Μάλιστα, ο ίδιος θεωρεί πως υπάρχει περιθώριο για ακόμη μεγαλύτερες περικοπές σε κόστη που έχουν να κάνουν με τη διαφήμιση. Σημειώνεται πως η P&G εκτιμάται πως συνεργάζεται με περίπου 3.000 agencies σε παγκόσμιο επίπεδο.