To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

P&G: Media spec στη Β. Αμερική για τις επιχειρήσεις hair care

P&G: Media spec στη Β. Αμερική για τις επιχειρήσεις hair care
Η Procter & Gamble προχωρά σε αναθεώρηση των media για τις επιχειρήσεις περιποίησης μαλλιών της Βόρειας Αμερικής, θέτοντας σε κίνδυνο ένα βασικό κομμάτι της δουλειάς που κέρδισε η Hearts & Science (H&S) του ομίλου Omnicom πριν από δύο χρόνια.

Η H&S υπερασπίζεται το δικαίωμά της στη νέα διαδικασία, στην οποία συμμετέχει επίσης η Carat του Dentsu Aegis Network, η οποία βρισκόταν μεταξύ των νικητών στο μεγάλο Media spec που είχε πραγματοποιήσει η P&G στη Βόρεια Αμερική το 2015. Η Omnicom είχε σχηματίσει αρχικά τη Hearts & Science το 2016 για να χειριστεί τις επιχειρήσεις της P&G μετά από αυτή την αναθεώρηση.

Στο μεταξύ, ο Chief Brand Officer του κολοσσού καταναλωτικών ειδών, Marc Pritchard, εκφράζει την ελπίδα του ότι η νέα αναθεώρηση θα ολοκληρωθεί εγκαίρως για να ξεκινήσει η ανάθεση κατά την έναρξη της νέας οικονομικής χρήσης, την 1η Ιουλίου.

Όσο για το τμήμα της περιποίησης μαλλιών της P&G, που περιλαμβάνει μάρκες όπως οι Pantene, Head & Shoulders και Herbal Essences, κατέγραψε δαπάνη 261 εκατ. δολαρίων σε μετρήσιμα μέσα στις ΗΠΑ την περσινή χρονιά, σύμφωνα με την Kantar Media. Η αναθεώρηση καλύπτει και τις αγορές Καναδά και Πουέρο Ρίκο.