P&G: Οδεύει προς media αναθεώρηση στο Ηνωμένο Βασίλειο

Η Procter & Gamble έχει ξεκινήσει συζητήσεις με εταιρείες γύρω από τον, ύψους 210 εκατομμυρίων λιρών media λογαριασμό για την αγορά του Ηνωμένου Βασιλείου.
Δεν έχει ξεκαθαρίσει αν οι επαφές αυτές οδηγήσουν σε πλήρη αναθεώρηση, ενώ αξίζει να σημειωθεί πως το μεγαλύτερο μέρος του λογαριασμού χειρίζεται η Starcom, με τη MediaCom να είναι υπεύθυνη για το έντυπο κομμάτι.
Σύμφωνα με τα στοιχεία της Nielsen, η P&G αποτελεί την εταιρεία που ξοδεύει στην τηλεόραση τα περισσότερα από κάθε άλλον στο Ηνωμένο Βασίλειο, ενώ αν στις μετρήσεις συμπεριληφθεί και η online δαπάνη, τότε η FMCG εταιρεία βρίσκεται στη δεύτερη θέση πίσω από τη Sky.
Αξίζει να σημειωθεί πως στο τέλος της περσινής χρονιάς, η Procter μετακίνησε το μεγαλύτερο μέρος των media στις ΗΠΑ στο Omnicom Media Group, ενώ για την περιφέρεια αυτή εργάζεται και η Carat.
Εκπρόσωπος της εταιρείας ανέφερε για την εξέλιξη στο Ηνωμένο Βασίλειο: "Θέλουμε να συντασσόμαστε με τις τελευταίες τάσεις, στις αγορές που δραστηριοποιούμαστε και να διασφαλίσουμε τη δημιουργία ουσιαστικών καμπανιών για όλα μας τα brands".
Δεν έχει ξεκαθαρίσει αν οι επαφές αυτές οδηγήσουν σε πλήρη αναθεώρηση, ενώ αξίζει να σημειωθεί πως το μεγαλύτερο μέρος του λογαριασμού χειρίζεται η Starcom, με τη MediaCom να είναι υπεύθυνη για το έντυπο κομμάτι.
Σύμφωνα με τα στοιχεία της Nielsen, η P&G αποτελεί την εταιρεία που ξοδεύει στην τηλεόραση τα περισσότερα από κάθε άλλον στο Ηνωμένο Βασίλειο, ενώ αν στις μετρήσεις συμπεριληφθεί και η online δαπάνη, τότε η FMCG εταιρεία βρίσκεται στη δεύτερη θέση πίσω από τη Sky.
Αξίζει να σημειωθεί πως στο τέλος της περσινής χρονιάς, η Procter μετακίνησε το μεγαλύτερο μέρος των media στις ΗΠΑ στο Omnicom Media Group, ενώ για την περιφέρεια αυτή εργάζεται και η Carat.
Εκπρόσωπος της εταιρείας ανέφερε για την εξέλιξη στο Ηνωμένο Βασίλειο: "Θέλουμε να συντασσόμαστε με τις τελευταίες τάσεις, στις αγορές που δραστηριοποιούμαστε και να διασφαλίσουμε τη δημιουργία ουσιαστικών καμπανιών για όλα μας τα brands".