P&G: Προχωρά σε νέες μειώσεις για διαφήμιση και media

Η Procter & Gamble έχει ήδη μειώσει στο μισό τις εταιρείες με τις οποίες συνεργάζεται και σχεδιάζει να κόψει και αυτές που έχουν απομείνει κατά 50%, σύμφωνα με όσα αποκάλυψε ο chief financial officer της εταιρείας, Jon Moeller, σχολιάζοντας τα οικονομικά αποτελέσματα στο κλείσιμο του 2017.
Συγκεκριμένα, οι οργανικές πωλήσεις βελτιώθηκαν κατά 2% στο δεύτερο οικονομικό τρίμηνο, διατηρώντας την P&G στον προβλεπόμενο ρυθμό για την επίτευξη των συνολικών στόχων της χρονιάς. Οι συνολικές πωλήσεις αυξήθηκαν κατά 3%, στα 17,4 δισ. δολάρια, ενώ τα κέρδη προ φόρων αυξήθηκαν επίσης κατά 24%, στα 4 δισεκατομμύρια δολάρια.
Κατά την ομιλία του, ο Moeller ανέφερε ότι ο FMCG κολοσσός έχει ήδη μειώσει τον αριθμό των συνεργαζόμενων εταιρειών στις 2.500 (από τις 6.000) και έχει πρόθεση να περιορίσει στο μισό και αυτό τον αριθμό. Με το πρώτο "κόψιμο" η P&G πέτυχε εξοικονόμηση 750 εκατ. δολαρίων και τώρα θέλει να "σώσει" άλλα 400 εκατομμύρια, ενσωματώνοντας νέα συνεργατικά μοντέλα στη διαφήμιση και στα media. Επιπλέον, ανέφερε πως η "διαφάνεια στα media", για την οποία έκανε λόγο πέρσι ο CEO Marc Pritchard, "έχει βελτιωθεί".
Αξίζει να σημειωθεί επίσης πως κατά την περσινή οικονομική χρονιά που ολοκληρώθηκε τον Ιούνιο του 2017, η συνολική διαφημιστική δαπάνη της P&G μειώθηκε κατά 1,7%, στα 7,12 δισ. δολάρια και ήταν στο χαμηλότερο επίπεδο από το 2006.
Συγκεκριμένα, οι οργανικές πωλήσεις βελτιώθηκαν κατά 2% στο δεύτερο οικονομικό τρίμηνο, διατηρώντας την P&G στον προβλεπόμενο ρυθμό για την επίτευξη των συνολικών στόχων της χρονιάς. Οι συνολικές πωλήσεις αυξήθηκαν κατά 3%, στα 17,4 δισ. δολάρια, ενώ τα κέρδη προ φόρων αυξήθηκαν επίσης κατά 24%, στα 4 δισεκατομμύρια δολάρια.
Κατά την ομιλία του, ο Moeller ανέφερε ότι ο FMCG κολοσσός έχει ήδη μειώσει τον αριθμό των συνεργαζόμενων εταιρειών στις 2.500 (από τις 6.000) και έχει πρόθεση να περιορίσει στο μισό και αυτό τον αριθμό. Με το πρώτο "κόψιμο" η P&G πέτυχε εξοικονόμηση 750 εκατ. δολαρίων και τώρα θέλει να "σώσει" άλλα 400 εκατομμύρια, ενσωματώνοντας νέα συνεργατικά μοντέλα στη διαφήμιση και στα media. Επιπλέον, ανέφερε πως η "διαφάνεια στα media", για την οποία έκανε λόγο πέρσι ο CEO Marc Pritchard, "έχει βελτιωθεί".
Αξίζει να σημειωθεί επίσης πως κατά την περσινή οικονομική χρονιά που ολοκληρώθηκε τον Ιούνιο του 2017, η συνολική διαφημιστική δαπάνη της P&G μειώθηκε κατά 1,7%, στα 7,12 δισ. δολάρια και ήταν στο χαμηλότερο επίπεδο από το 2006.