
WPP: Απέλπιδα προσπάθεια για την ADK
Ο WPP ανέφερε πως είναι έτοιμος να αυξήσει τη συμμετοχή του στην ADK, σε περίπτωση που η προσπάθεια εξαγοράς της από τη Bain Capital "ναυαγήσει".
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ WPP ανέφερε πως είναι έτοιμος να αυξήσει τη συμμετοχή του στην ADK, σε περίπτωση που η προσπάθεια εξαγοράς της από τη Bain Capital "ναυαγήσει".
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ Donald Trump φέρεται να έχει πλήξει σημαντικά την παγκόσμια brand εικόνα των ΗΠΑ, η οποία έπεσε στην έκτη θέση από την περσινή πρώτη, σύμφωνα με την έκθεση Anholt-GfK Nation Brands Index (NBI).
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΠτώση που άγγιξε το 11% (10,9% για την ακρίβεια) παρουσίασαν τα οργανικά έσοδα του ομίλου Havas στο Ηνωμένο Βασίλειο για το τρίμηνο που προηγήθηκε τα τέλη Σεπτεμβρίου.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ M/SIX αναμόρφωσε τη σύσταση της παγκόσμιας ομάδας ηγεσίας, με δυο νέες senior προσλήψεις και μια σειρά εσωτερικών προωθήσεων.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ CHI & Partners κέρδισε μια θέση στο ρόστερ της Procter & Gamble, έπειτα από την ανάληψη χειρισμού του πανευρωπαϊκού διαφημιστικού λογαριασμού του καθαριστικού ρούχων Lenor από την Grey London.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο Facebook ανανέωσε τις προσφορές του προς τους διαφημιζόμενους, εισάγοντας τέσσερα νέα εργαλεία, τα οποία προσφέρουν διασυνοριακές λύσεις...
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ The Marketing Group (TMG) προχωρά στο λανσάρισμα μιας παγκόσμιας media εταιρείας, με την ονομασία Truth, η οποία δημιουργήθηκε για να χρησιμοποιεί έξυπνη blockchain συμβατική τεχνολογία.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Starbucks προχώρησε στην πρόσληψη της Iris για τον χειρισμό του δημιουργικού της λογαριασμού σε Ευρώπη, Μέση Ανατολή και Αφρική.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ ανεξάρτητη digital εταιρεία AnalogFolk ανακοίνωσε το λανσάρισμα του νέου της γραφείου στη Σαγκάη, που αποτελεί το έκτο του δικτύου της και το δεύτερό της στην Ασία.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Dentsu Aegis Network, το διεθνές παράρτημα του ομίλου Dentsu, παρουσίασε σημαντική συρρίκνωση στα οργανικά μικτά κέρδη για δεύτερο διαδοχικό τρίμηνο
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΕυρισκόμενη υπό καθεστώς πίεσης από τους διαφημιστικούς holding ομίλους, η ιδιοκτήτρια εταιρεία των Cannes Lions, Ascential αποκάλυψε μια σημαντική αναδιοργάνωση του σημαντικότερου Φεστιβάλ της.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ ΑΤ&Τ προσέλαβε τον βετεράνο στο χώρο του ad tech, Kirk McDonald για την ανάθεση καθηκόντων chief marketing officer, στο νέο της διαφημιστικό και data επιχειρησιακό παράρτημα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory