
Havas: Σταθερές επιδόσεις στην Ευρώπη στο α’ τρίμηνο
Αυξημένα κατά 2,6% ήταν τα παγκόσμια έσοδα του Havas στο πρώτο τρίμηνο του 2017, ανερχόμενα σε 519 εκατομμύρια ευρώ.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΑυξημένα κατά 2,6% ήταν τα παγκόσμια έσοδα του Havas στο πρώτο τρίμηνο του 2017, ανερχόμενα σε 519 εκατομμύρια ευρώ.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Rolls-Royce, η πολυτελής μάρκα αυτοκινήτων που ανήκει στη BMW, επέλεξε τη Havas London για τον χειρισμό του integrated διαφημιστικού της λογαριασμού.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ όμιλος WPP είδε τα έσοδά του να αυξάνονται στο πρώτο τρίμηνο του 2017, ωστόσο η Like-for-like ανάπτυξη ήταν η χαμηλότερη της τελευταίας διετίας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΠαρελθόν από τη General Mills αποτελεί ο chief creative officer της εταιρείας, Michael Fanuele.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Halls, η γνωστή μάρκα καραμελών που ανήκει στη Mondelez International προχωρά σε αναθεώρηση των πανευρωπαϊκών διαφημιστικών της συνεργασιών.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Fage Yoghurt προχωρά σε αναθεώρηση του αμερικάνικου marketing λογαριασμού της, έπειτα από επτά χρόνια συνεργασίας με τη MullenLowe.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ αναγνωρισμένη executive της βιομηχανίας, Dana Anderson εντάσσεται στη MediaLink με την ιδιότητα της chief marketing officer.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Huffington Post αποκάλυψε τα σχέδιά της για rebranding σε "HuffPost", στο πλαίσιο του redesign που θέλει να πραγματοποιήσει την ψηφιακή της παρουσία.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΔέκα κορυφαία στελέχη της δημιουργικής βιομηχανίας, αναγνωρισμένα σε διεθνές επίπεδο, εντάσσονται στην κριτική επιτροπή Best Piece των 24ων Βραβείων Golden Drum...
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ WPP αποφάσισε να προάγει τον περιφερειακό επικεφαλής της GroupM, Patrick Xu, στον ρόλο του chief executive στο τμήμα της Κίνας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ όμιλος Interpublic παρουσίασε έσοδα 1,75 δισ. δολαρίων για το πρώτο τρίμηνο του τρέχοντος έτους, με ετήσια αύξηση 0,7%.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Boots επέλεξε τη MediaCom για τον χειρισμό του media planning and buying στο Ηνωμένο Βασίλειο, στο πλαίσιο μετακίνησης του παγκόσμιου λογαριασμού της μητρικής Walgreens Boots Alliance στον WPP.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory