
Cannes Lions: Στον Droga το φετινό Lion of St Mark
Ο David Droga, ο ιδρυτής και creative chairman της Droga5, είναι εκείνος που θα τιμηθεί από το φετινό Φεστιβάλ των Καννών με την απονομή του Lion of St Mark.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ David Droga, ο ιδρυτής και creative chairman της Droga5, είναι εκείνος που θα τιμηθεί από το φετινό Φεστιβάλ των Καννών με την απονομή του Lion of St Mark.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Cereal Partners προσέλαβε τη Mother σαν την παγκόσμια διαφημιστική της συνεργάτιδα για τις μάρκες Lion και Cheerios.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ ολλανδική εταιρεία παιδικών καροτσιών Bugaboo επιχειρεί να ανακτήσει μέρος της χαμένης αίγλης των τελευταίων χρόνων, με το λανσάρισμα μιας νέας παγκόσμιας brand καμπάνιας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Unicef προσέλαβε την FCB Inferno για τη δημιουργία μιας παγκόσμιας καμπάνιας γύρω από τα παιδιά προσφύγων και μεταναστών, έπειτα από την ολοκλήρωση του σχετικού spec.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ GroupM συνεργάζεται με μια ανώνυμη third-party εταιρεία μετρήσεων για να διασφαλίσει πως οι video καμπάνιες της στο YouTube δεν θα "τρέξουν" μαζί με αμφίβολο και προσβλητικό περιεχόμενο
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ McDonald's ανακοίνωσε την πρόσληψη του πρώην marketer της Kraft Heinz, Bob Rupczynski, προκειμένου να αναλάβει τον χειρισμό των παγκόσμιων media.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Sainsbury's προχωρά σε νέα αναθεώρηση του, ύψους 115 εκατομμυρίων λιρών, media λογαριασμού της, έπειτα από τα παράπονα που εξέφρασε η PHD για τη νίκη της M/SIX.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ Συνασπισμός για Καλύτερες Διαφημίσεις (Coalition for Better Ads) λάνσαρε τα πρώτα του Better Ads Standards για dekstop και mobile web.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣειρά αλλαγών στην παγκόσμια ηγεσία, απόρροια της επικείμενης ανάληψης καθηκόντων CEO από τον James Quincey.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Sanofi αποφάσισε να προχωρήσει σε αναθεώρηση του, ύψους 900 εκατομμυρίων ευρώ, παγκόσμιου media λογαριασμού της.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Anheuser-Busch InBev ξεκινά παγκόσμια αναθεώρηση των media συνεργασιών της και θέτει σε διεκδίκηση τις planning και buying επιχειρήσεις της.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ αυτοκινητοβιομηχανία έχει μετατοπίσει τα media των ΗΠΑ στην RPA από τον Ιανουάριο.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory