
Danone: Δημιουργικό spec για τα γιαούρτια
Η Danone προχωρά σε δημιουργικό spec για το τμήμα γιαουρτιών, με τέσσερις εταιρείες να "μάχονται" στη διεκδίκηση του συγκεκριμένου παγκόσμιου λογαριασμού.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Danone προχωρά σε δημιουργικό spec για το τμήμα γιαουρτιών, με τέσσερις εταιρείες να "μάχονται" στη διεκδίκηση του συγκεκριμένου παγκόσμιου λογαριασμού.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΝέα πελατοκεντρική δομή από τον όμιλο στις βασικές αγορές
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Mondelez προχώρησε σε δυο senior προσλήψεις, με στόχο να διαχωρίσει τις ευθύνες για το e-commerce από τα υπόλοιπα media.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ 3M έχει ξεκινήσει αναζήτηση νέας δημιουργικής εταιρείας για τουλάχιστον επτά από τα μεγαλύτερα καταναλωτικά της brands, όπως τα Post-It και Scotch.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Omnicom Media Group (OMG) προχώρησε στην επιλογή του Sean Hoban προκειμένου να αναλάβει καθήκοντα managing director για την Κεντρική και Ανατολική Ευρώπη.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Sony βρίσκεται σε αναζήτηση εταιρείας, η οποία θα εργαστεί στη δημιουργία παγκόσμιων καμπανιών για τα Headphones που διαθέτει
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟι Ευρωπαίοι εκδότες παροτρύνουν την Ευρωπαϊκή Επιτροπή να αναγνωρίσει τη σημασία της ψηφιακής διαφήμισης στην αναθεώρηση της ePrivacy οδηγίας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ βετεράνος του ομίλου Publicis, Sebastian Danet, επιλέχθηκε για να αναλάβει καθήκοντα chairman της IPG Mediabrands στη Γαλλία.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Infiniti, η μάρκα αυτοκινήτων που ανήκει στον όμιλο Renault-Nissan προχωρά σε αναθεώρηση των digital, CRM και social media επιχειρήσεών της στη Δυτική Ευρώπη.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Procter & Gamble "έκοψε" τον αριθμό των PR και διαφημιστικών εταιρειών με τις οποίες συνεργάζεται κατά 50%, καθώς επιδιώκει να βελτιώσει την αποτελεσματικότητα της marketing δαπάνης της.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ όμιλος Omnicom αποκάλυψε λεπτομέρειες για τη νέα full-service διαφημιστική εταιρεία που έστησε για λογαριασμό της McDonald's στις Ηνωμένες Πολιτείες, με ονομασία "We are Unlimited".
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ HTC βρίσκεται σε αναζήτηση εταιρείας για τη δημιουργία παγκόσμιας καμπάνιας, που θα ενισχύσει το λανσάρισμα ενός νέου smartphone μέσα στην επόμενη χρονιά.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory