WPP: Πρωταθλητής στις εξαγορές στο α’ τρίμηνο
Ο WPP ήταν ο όμιλος με τις περισσότερες εξαγορές μεταξύ των έξι μεγάλων ομίλων διαφήμισης στο πρώτο τρίμηνο του έτους...
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ο WPP ήταν ο όμιλος με τις περισσότερες εξαγορές μεταξύ των έξι μεγάλων ομίλων διαφήμισης στο πρώτο τρίμηνο του έτους...
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η Geometry Global, η brand activation εταιρεία που ανήκει στον όμιλο WPP αποφάσισε να προωθήσει την chief executive Ηνωμένου Βασιλείου, Sarah Todd στην παγκόσμια ομάδα ηγεσίας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η μάρκα ακουστικών που ανήκει στην Apple, Beats by Dre, επέλεξε τη Havas Media για τον χειρισμό του media planning and buying στην περιφέρεια ΕΜΕΑ.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η Wieden + Kennedy ανακοίνωσε το προηγούμενο διάστημα μια σειρά από προαγωγές και πρόσθεσε ένα νέο μέλος στην παγκόσμια management ομάδα της.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η The Martin Agency ετοιμάζεται να κλείσει το γραφείο της στη Νέα Υόρκη, κάτι που ανακοίνωσε στους εργαζόμενούς της πριν από μερικές ημέρες.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Σύμφωνα με τα στοιχεία νέας έρευνας, η Publicis Media απέδωσε καλύτερα από κάθε άλλη ανταγωνίστρια media εταιρεία στα παγκόσμια και περιφερειακά pitches μέσα στο πρώτο τρίμηνο του 2017.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η Heineken USA συγκέντρωσε τις digital και social media καθήκοντα των βασικών της brands στη Red Urban του ομίλου Omnicom, έπειτα από διαδικασία αναθεώρησης.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η Unilever υποστήριξε πως θα περιορίσει στο μισό περίπου τον αριθμό των εταιρειών με τις οποίες συνεργάζεται...
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Λίγες ημέρες μετά το λανσάρισμα ενός αμφιλεγόμενου διαφημιστικού σποτ, με πρωταγωνίστρια την Kendall Jenner, η Pepsi ζήτησε συγνώμη και το μετακίνησε από το διαδίκτυο.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η Diageo ενίσχυσε το ψηφιακό της τμήμα, με την πρόσληψη του global digital director της Carat, Jerry Daykin, ο οποίος καλείται να αναλάβει καθήκοντα head των digital media partnerships.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η Nivea υποχρεώθηκε να απολογηθεί για την προβολή μιας Facebook διαφήμισης, που έφερε το tagline "white is purity" και προκάλεσε κατηγορίες για ρατσιστική στάση.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Οι founders της Kitcatt Nohr Alexander Shaw αναδείχτηκαν νικητές στη δικαστική διαμάχη με τη θυγατρική του Publicis Groupe, MMS σχετικά με τη συγχώνευση της εταιρείας τους με τη Digitas.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory