Παγκόσμιο διαφημιστικό spec από την EA Sports
Η EA Sports, ιδιοκτήτρια εταιρεία των τίτλων video games Fifa, προχωρά σε αναθεώρηση των παγκόσμιων διαφημιστικών συνεργασιών της.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η EA Sports, ιδιοκτήτρια εταιρεία των τίτλων video games Fifa, προχωρά σε αναθεώρηση των παγκόσμιων διαφημιστικών συνεργασιών της.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η Honda λάνσαρε αυτό που η ίδια αποκαλεί σαν το μεγαλύτερο ευρωπαϊκό content πρόγραμμα, με μια "αληθοφανή" test drive εμπειρία.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η Grey του ομίλου WPP παραιτήθηκε από τα δικαιώματά της στον λογαριασμό της Coty, επικαλούμενη οικονομικές διαφορές πάνω σε brands, όπως τα Clairol, Wella και άλλα αρώματα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Το brand CoverGirl της Coty, επέλεξε τη Droga5 για τον χειρισμό του δημιουργικού του λογαριασμού, έπειτα από την ολοκλήρωση της σχετικής αναθεώρησης.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ενισχύει την Accenture Interactive με την προσθήκη της SinnerSchrader AG.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η Publicis Media επέκτεινε την end-to-end υπηρεσία NextTechNow, η οποία συνδέει πελάτες με τεχνολογικά start-ups, σε Σανγκάη, Σιγκαπούρη, Βαρσοβία και Ντουμπάι.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η ηθοποιός Margot Robbie είναι η νέα πρέσβειρα ηλεκτροκίνητου οχήματος της Nissan, ξεκινώντας με το BladeGlider
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η Apple αποφάσισε να εξορθολογήσει τις παγκόσμιες marketing προσπάθειές της και για τον σκοπό αυτό, αναδιοργάνωσε την πολύχρονη σχέση που διατηρεί με την TBWA/Media Arts Lab.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Τόσο για το buying όσο και για θέματα στρατηγικής...
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η εταιρεία χώρισε τις επιχειρήσεις της στην περιφέρεια σε εννέα groups
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Επένδυση 95 εκατ. δολαρίων από τον τραπεζικό όμιλο, που αποκτά το 15% του μετοχικού μεριδίου.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η Uber προχώρησε στην πρόσληψη της OMD για τον χειρισμού του διεθνούς media λογαριασμού της...
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory