Αναζητά CCO η Geometry Global
Σε αναζήτηση νέου επικεφαλής για το δημιουργικό της τμήμα βρίσκεται η Geometry Global, έπειτα από την κοινοποίηση αποχώρησης του chief creative officer Daniel Hennessy.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Σε αναζήτηση νέου επικεφαλής για το δημιουργικό της τμήμα βρίσκεται η Geometry Global, έπειτα από την κοινοποίηση αποχώρησης του chief creative officer Daniel Hennessy.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Προσλήψεις executive στελεχών με παγκόσμια διάσταση, ώστε να επιτευχθεί ο στόχος του global CEO Andrew Benett.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Το Bacardi στοχεύει στους νεαρούς καταναλωτές με μια νέα παγκόσμια καμπάνια, η οποία στρέφει τα \"φώτα\" σε άτομα με \"cojones\" να ανέβουν στη σκηνή και να κάνουν αίσθηση.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Έντυπη διαφήμιση σε κυριακάτικες εφημερίδες με στόχο την ανάκτηση της εμπιστοσύνης.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Αναλαμβάνει καθήκοντα η Amy Kean έπειτα από πέντε χρόνια παρουσίας στη Havas Media.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Εξ ολοκλήρου ετακίνηση των Media λογαροασμών Ηνωμένου Βασιλείου και ΗΠΑ στην Carat.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Νέος CMO ο David Kolbusz, που αποχώρησε από τη Wieden + Kennedy New York κι επιστρέφει στη Βρετανία.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ολοκληρώθηκε η ανεπίσημη media αναθεώρηση στην αγορά των ΗΠΑ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Αναλαμβάνει καθήκοντα η F. Carter, προερχόμενη από τον όμιλο Omnicom
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Προσπάθεια ανάκτησης της εμπιστοσύνης μετά το σκάνδαλο στο οποιο ενεπλάκη η μητρική Volkswagen.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Τι έδειξε η φετινή έκθεση της Interbrand για τα 100 κορυφαία brands σε παγκόσμια κλίμακα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Τη μόνιμη επιστροφή του co-founder Jack Dorsey στη θέση του chief executive, επιβεβαίωσε το Twitter.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory