
Havas Media: Λανσάρει το LuxHub
Ο όμιλος Havas Media ανακοίνωσε το λανσάρισμα του LuxHub, μιας παγκόσμιας συμβουλευτικής μονάδας, ειδικευμένης στις επικοινωνίες πολυτελών Brands.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ όμιλος Havas Media ανακοίνωσε το λανσάρισμα του LuxHub, μιας παγκόσμιας συμβουλευτικής μονάδας, ειδικευμένης στις επικοινωνίες πολυτελών Brands.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΒασική αιτία ο επιπρόσθετος χρόνος που απαιτείται για να φτάσει σε συμφωνία ο Όμιλος με τις νομικές απαιτήσεις των Αρχών των ΗΠΑ.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτόχος της καμπάνιας να προβάλει τα πλεονεκτήματα της συμφιλίωσης με ξένους και να βοηθήσει τους ανθρώπους να ανακαλύψουν νέες επαφές.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤι έδειξε η έρευνα με τίτλο \"State of Marketing\", που πραγματοποίησε η εταιρεία Salesforce.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΝέα global strategy director του ομίλου η Sarah Watson.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΑύξηση χρήσης της video πλατφόρμας του σε παγκόσμιο επίπεδο ανακοίνωσε το Facebook, που θέτει υψηλό ανταγωνισμό στο YouTube.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτροφή στους social media χρήστες ηλικίας 16-25 ετών από την εταιρεία αναψυκτικών.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΝέοι επικεφαλής στις περιφέρειες APAC και EMEA για τoν όμιλο Starcom Mediavest.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΠαγκόσμια αναδιάρθρωση από τη διαφημιστική με τους συγκεκριμένους ρόλους να παύουν να υφίστανται.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΆλλο ένα brand που χρησιμοποιεί νεκρή celebrity για εμπορικούς σκοπούς.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτόχος η χρήση της βάσης δεδομένων των music fans, ώστε να δημιουργηθούν στοχευμένες marketing ευκαιρίες για τα brands.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Wrigley λανσάρει παγκόσμια καμπάνια, με πρωταγωνιστή το γνωστό ηθοποιό του Hollywood, Ashton Kutcher, για την προβολή του brand της τσίχλας Extra.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory