Samsung Europe: Συνεργασία με τη DigitasLBi
Η Samsung Europe προχώρησε στην πρόσληψη της τεχνολογικής marketing εταιρείας, προκειμένου να αποτελέσει τη βασική digital content συνεργάτιδά της στην Ευρώπη.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η Samsung Europe προχώρησε στην πρόσληψη της τεχνολογικής marketing εταιρείας, προκειμένου να αποτελέσει τη βασική digital content συνεργάτιδά της στην Ευρώπη.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η JBL ακολουθεί τα βήματα της ανταγωνίστριας Beats στο \"παιχνίδι\" της αθλητικής χορηγίας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Σκοπός η αναθεώρηση του καταναλωτικού \"ταξιδιού\" που προσφέρουν τα καταστήματα Ikea, σε online και φυσικό επίπεδο.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Αναζητά νέο δημιουργικό συνεργάτη, ταυτόχρονα με το κλειστό spec που «τρέχει» στην Ελλάδα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Σε παγκόσμια αναθεώρηση των Media επιχειρήσεών της, για πρώτη φορά μετά από επτά χρόνια, προχωράει η Visa.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Συγκέντρωσε σε αυτές τις δυο εταιρείες το σύνολο των διαφημιστικών, media και ψηφιακών της επιχειρήσεων για τα μεγάλα brands της.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Το MEC Commerce θα επικεντρώσει το ενδιαφέρον του στην περιφέρεια Ευρώπης, Μέσης Ανατολής και Αφρικής.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Στόχος η παροχή βοήθειας στα brands, προκειμένου να διαχειριστούν αποτελεσματικά μεγάλες ποσότητες data.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
H TOUS σε συνεργασία με την ισπανιή SCPF, λανσάρει παγκοσμίως την συνέχεια της καμπάνιας της, Tender Stories no.2.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Αναθεώρηση του παγκόσμιου media planning and buying, που καλύπτει και την Alitalia.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Στις 16 και 17 Σεπτεμβρίου στην Κολωνία η φετινή εκδήλωση με κεντρικό motto το \"Bridging Worlds\".
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Αντικαθιστά την Coca Cola σαν αποκλειστικός χορηγός τροφίμων και αναψυκτικών. Έρχονται και ξεχωριστές συμφωνίες με παίκτες της λίγκας του μπάσκετ.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory