Παγκόσμια καμπάνια από τη Shutterstock

Την πρώτη της καμπάνια μετά από έξι χρόνια παρουσιάζει η Shutterstock, θέλοντας να διαφοροποιηθεί από τις ανταγωνιστικές φωτοθήκες.
Με βασικό σλόγκαν τη φράση ''It’s not stock, it’s Shutterstock'’, η καμπάνια έχει αναπτυχθεί σε συνεργασία με την DiMassimo Goldstein της Νέας Υόρκης. Στόχος της είναι να αναδείξει το αρχείο της υπηρεσίας στο οποίο συνεισφέρουν 550.000 δημιουργοί από όλο τον κόσμο και στο οποίο, σύμφωνα με τη Shutterstock, προστίθενται κάθε ημέρα περισσότερα από 1,5 εκατ. νέα στοιχεία. Επίσης, η Shutterstock θέλει να προβάλει την ανεπτυγμένη υπηρεσία αναζήτησης και εύρεσης της κατάλληλης
εικόνας που διαθέτει.
Η καμπάνια θα τρέξει μέσα στον Ιανουάριο σε digital και και social κανάλια σε ΗΠΑ, Καναδά και Αυστραλία. Στη συνέχεια θα ακολουθήσουν εκτελέσεις σε Ευρώπη, Λατινική Αμερική και Ασία.
Με βασικό σλόγκαν τη φράση ''It’s not stock, it’s Shutterstock'’, η καμπάνια έχει αναπτυχθεί σε συνεργασία με την DiMassimo Goldstein της Νέας Υόρκης. Στόχος της είναι να αναδείξει το αρχείο της υπηρεσίας στο οποίο συνεισφέρουν 550.000 δημιουργοί από όλο τον κόσμο και στο οποίο, σύμφωνα με τη Shutterstock, προστίθενται κάθε ημέρα περισσότερα από 1,5 εκατ. νέα στοιχεία. Επίσης, η Shutterstock θέλει να προβάλει την ανεπτυγμένη υπηρεσία αναζήτησης και εύρεσης της κατάλληλης
εικόνας που διαθέτει.
Η καμπάνια θα τρέξει μέσα στον Ιανουάριο σε digital και και social κανάλια σε ΗΠΑ, Καναδά και Αυστραλία. Στη συνέχεια θα ακολουθήσουν εκτελέσεις σε Ευρώπη, Λατινική Αμερική και Ασία.