Παγκόσμιο δημιουργικό spec από την HTC

Η HTC βρίσκεται σε αναζήτηση εταιρείας για τη δημιουργία παγκόσμιας καμπάνιας, που θα ενισχύσει το λανσάρισμα ενός νέου smartphone μέσα στην επόμενη χρονιά.
Η ταϊβανέζικη τεχνολογική εταιρεία επιδιώκει να καταλήξει στην "εκλεκτή" συνεργάτιδα μέχρι το τέλος της χρονιάς, σε spec που αφορά ξεχωριστό spec και όχι σταθερή συνεργασία.
Πέρσι, η HTC λάνσαρε παγκόσμια καμπάνια, που δημιούργησε η SapientNitro για το τηλέφωνο One M9. Η διαφήμιση που κυκλοφόρησε, ήταν η πρώτη από την εταιρεία του Ομίλου Publicis, έπειτα από τη νίκη της στον σχετικό EMEA διαγωνισμό, στα τέλη του 2014. Οι δυο πλευρές δεν συνεργάζονται πλέον. Προηγουμένως, η HTC διατηρούσε σχέση με τη Mother, που είχε αναλάβει τις πανευρωπαϊκές δραστηριότητες το 2011 και πρόσθεσε αυτές του υπόλοιπου κόσμου το 2012, έπειτα από spec.
Το 2013, η τεχνολογική εταιρεία μετακίνησε in-house τον χειρισμό του δημιουργικού λογαριασμού. Υπεύθυνη για τα media σε παγκόσμια κλίμακα, είναι η Omnicom Media Group, ενώ στο Ηνωμενο Βασίλειο ήταν η M2M, μέχρι τη διακοπή λειτουργίας της τον Σεπτέμβριο.
Η ταϊβανέζικη τεχνολογική εταιρεία επιδιώκει να καταλήξει στην "εκλεκτή" συνεργάτιδα μέχρι το τέλος της χρονιάς, σε spec που αφορά ξεχωριστό spec και όχι σταθερή συνεργασία.
Πέρσι, η HTC λάνσαρε παγκόσμια καμπάνια, που δημιούργησε η SapientNitro για το τηλέφωνο One M9. Η διαφήμιση που κυκλοφόρησε, ήταν η πρώτη από την εταιρεία του Ομίλου Publicis, έπειτα από τη νίκη της στον σχετικό EMEA διαγωνισμό, στα τέλη του 2014. Οι δυο πλευρές δεν συνεργάζονται πλέον. Προηγουμένως, η HTC διατηρούσε σχέση με τη Mother, που είχε αναλάβει τις πανευρωπαϊκές δραστηριότητες το 2011 και πρόσθεσε αυτές του υπόλοιπου κόσμου το 2012, έπειτα από spec.
Το 2013, η τεχνολογική εταιρεία μετακίνησε in-house τον χειρισμό του δημιουργικού λογαριασμού. Υπεύθυνη για τα media σε παγκόσμια κλίμακα, είναι η Omnicom Media Group, ενώ στο Ηνωμενο Βασίλειο ήταν η M2M, μέχρι τη διακοπή λειτουργίας της τον Σεπτέμβριο.