Παγκόσμιο media review έχει ξεκινήσει η Lego Group

Η Lego Group έστειλε σε διάφορα
media agencies πρόσκληση συμμετοχής σε αναθεώρηση για τον
παγκόσμιο λογαριασμό της media
planning &buying, σύμφωνα με το
Ad Age. Το RFI στάλθηκε σε όλα
τα μεγάλα δίκτυα, σύμφωνα με
ανθρώπους που βρίσκονται κοντά
στo θέμα και η
διαδικασία βρίσκεται σε πρώιμο στάδιο.
Τo brand παιχνιδιών με έδρα τη Δανία συνεργάζεται με την Initiative, η οποία χειρίζεται το media buying and planning από το 2017 και επενδύει περίπου 330 εκατομμύρια λίρες σε διαφήμιση σε media παγκοσμίως, σύμφωνα με στοιχεία του COMvergence .
Πρόσφατα, η Lego και η Initiative συνεργάστηκαν σε μια audio-led καμπάνια με την κωμική ηθοποιό Σου Πέρκινς και άλλες celebrities, για να ενθαρρύνουν τους ενήλικες να χρησιμοποιούν τις κατασκευές Lego ως μια μορφή de-stressing.
Επίσης, η εταιρεία τον Νοέμβριο είχε λανσάρει τη «μεγαλύτερη» εορταστική καμπάνια με πρωταγωνίστρια την Katy Perry. Η Lego Group, που το 2022 γιόρτασε 90 χρόνια της, συνεργάστηκε με παιδιά για τη διαφημιστική ταινία και η παγκόσμια καμπάνια «έτρεξε» σε τηλεόραση, ψηφιακά μέσα, out of home, κοινωνικά δίκτυα και e-commerce, καθώς και στα φυσικά καταστήματα.
Τo brand παιχνιδιών με έδρα τη Δανία συνεργάζεται με την Initiative, η οποία χειρίζεται το media buying and planning από το 2017 και επενδύει περίπου 330 εκατομμύρια λίρες σε διαφήμιση σε media παγκοσμίως, σύμφωνα με στοιχεία του COMvergence .
Πρόσφατα, η Lego και η Initiative συνεργάστηκαν σε μια audio-led καμπάνια με την κωμική ηθοποιό Σου Πέρκινς και άλλες celebrities, για να ενθαρρύνουν τους ενήλικες να χρησιμοποιούν τις κατασκευές Lego ως μια μορφή de-stressing.
Επίσης, η εταιρεία τον Νοέμβριο είχε λανσάρει τη «μεγαλύτερη» εορταστική καμπάνια με πρωταγωνίστρια την Katy Perry. Η Lego Group, που το 2022 γιόρτασε 90 χρόνια της, συνεργάστηκε με παιδιά για τη διαφημιστική ταινία και η παγκόσμια καμπάνια «έτρεξε» σε τηλεόραση, ψηφιακά μέσα, out of home, κοινωνικά δίκτυα και e-commerce, καθώς και στα φυσικά καταστήματα.