Παγκόσμιο media spec από τη Chevron

O ενεργειακός κολοσσός της Chevron, μετά από χρόνια συνεργασίας με το WPP, προχωρά σε spec για τον παγκόσμιο λογαριασμό media planning & buying.
Συγκεκριμένα, η αναθεώρηση έρχεται μετά από 16 χρόνια συνεργασίας με το WPP και καθώς ολοκληρώνεται το πιο πρόσφατο συμβόλαιο συνεργασίας των δύο πλευρών.
Σύμφωνα με πληροφορίες που δημοσιεύουν ξένα μέσα εκτός από το WPP Group, το λογαριασμό αναμένεται να διεκδικήσουν και δύο ακόμη όμιλοι, τα ονόματα όμως των οποίων δεν έχουν γίνει γνωστά. Τη διαδικασία, πάντως, αναμένεται να «τρέξει» η ανεξάρτητη εταιρεία συμβούλων R3.
Συγκεκριμένα, η αναθεώρηση έρχεται μετά από 16 χρόνια συνεργασίας με το WPP και καθώς ολοκληρώνεται το πιο πρόσφατο συμβόλαιο συνεργασίας των δύο πλευρών.
Σύμφωνα με πληροφορίες που δημοσιεύουν ξένα μέσα εκτός από το WPP Group, το λογαριασμό αναμένεται να διεκδικήσουν και δύο ακόμη όμιλοι, τα ονόματα όμως των οποίων δεν έχουν γίνει γνωστά. Τη διαδικασία, πάντως, αναμένεται να «τρέξει» η ανεξάρτητη εταιρεία συμβούλων R3.