To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Παγκόσμιο media spec από τη Formula One

Παγκόσμιο media spec από τη Formula One
Η Formula One ξεκίνησε την αναζήτηση της πρώτης αποκλειστικής global media συνεργάτιδας, στο πλαίσιο της προσπάθειάς της να αναπτύξει το μηχανοκίνητο άθλημα και να προσελκύσει νέους fans απ' όλο τον κόσμο.

Η διοργανώτρια των μεγάλων αγωνιστικών events έχει ήδη φτιάξει μια shortlist με τέσσερις εταιρείες, οι οποίες θα διαγωνιστούν για το δικαίωμα χειρισμού του global media planning and buying, σε μια διαδικασία που θα "τρέξει" από την Oystercatchers. Το pitch επιβλέπει η Ellie Norman, η επικεφαλής του marketing της Formula One, η οποία εντάχθηκε στο δυναμικό της νωρίτερα μέσα στη χρονιά, προερχόμενη από τη Virgin Media.

Σημειώνεται πως η Liberty Global, ιδιοκτήτρια της Virgin Media, ολοκλήρωσε τον Ιανουάριο την εξαγορά της Formula One από την ιδιωτική επενδυτική CVC Capital Partners αντί 8 δισεκατομμυρίων δολαρίων. Η εξέλιξη αυτή, έφερε αλλαγή και στην κεφαλή της Formula One, με τον Chase Carey να αντικαθιστά τον Bernie Ecclestone στη θέση του chief executive.

Η τρέχουσα αναθεώρηση αναμένεται να ολοκληρωθεί ως το τέλος του έτους, ενόψει μάλιστα της έναρξης του νέου πρωταθλήματος, τον προσεχή Μάρτιο.
TAGS: Formula One