To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

Παγκόσμιο media spec από την JPMorgan Chase

Παγκόσμιο media spec από την JPMorgan Chase
Spec για τον παγκόσμιο λογαριασμό της media planning & buying έχει ξεκινήσει η JPMorgan Chase. Σύμφωνα με την αμερικανική έκδοση του Campaign, το spec του πολυεθνικού κολοσσού του χώρου των οικονομικών υπηρεσιών αφορά offline media και καλύπτει τις ΗΠΑ, τη Βόρεια Ευρώπη και την Ασία. Σύμφωνα με την COMvergence, πρόκειται για λογαριασμό ύψους 218 εκατ. δολαρίων. Αξίζει να σημειωθεί πως η JPMorgan Chase χειρίζεται in-house το κομμάτι του digital media buying, που εκτιμάται πως αγγίζει τα 200 εκατ. δολάρια. Η αναθεώρηση έρχεται πέντε μήνες μετά την απόφαση της JPMorgan Chase να προαγάγει την Tracy-Ann Lim στο ρόλο της chief media officer