Παγκόσμιο rebranding από τη Dunkin’ Donuts

Σε παγκόσμιο rebranding προχώρησε η αλυσίδα εστιατορίων Dunkin' Donuts, αφαιρώντας το δεύτερο συνθετικό (Donuts) από την επωνυμία της.
Σε επίσημη email ανακοίνωση προς τους franchise συνεργάτες της, η εταιρεία ανέφερε: "Η Dunkin' Donuts έχει περάσει, μαζί με τους fans της, στη φάση χρήσης του πρώτου συνθετικού της ονομασίας της, πριν την εισαγωγή του tagline 'America Runs on Dunkin'. Οι πελάτες σε όλο τον κόσμο, αναφέρονται στο brand σαν Dunkin".
Η παγκόσμια design εταιρεία Jones Knowles Ritchie (JKR) συνεργάστηκε με τις BBDO New York και Arc Worldwide για τη δημιουργία του νέου μηνύματος της μάρκας, το οποίο θα κυκλοφορήσει επίσημα τον Ιανουάριο του 2019.
Στο μεταξύ, ενώ το νέο λογότυπο θα εμφανίζεται στις συσκευασίες, στις διαφημίσεις, στο website και στα social κανάλια της μάρκας, θα διατηρηθούν τα ίδια χρώματα (ροζ, πορτοκαλί). Η Dunkin' έχει προχωρήσει σε εκτεταμένο τεστάρισμα του νέου logo και θα το ενσωματώσει σε όλα τα καταστήματα, στις ΗΠΑ και σε διεθνές επίπεδο.
"Το νέο μας branding είναι ένα από τα πολλά πράγματα που κάνουμε ως μέρος του σχεδίου μας για την ανάπτυξη για τον εκσυγχρονισμό της εμπειρίας Dunkin' για τους πελάτες μας", δήλωσε ο CEO της Dunkin' Brands, David Hoffmann.
Σε επίσημη email ανακοίνωση προς τους franchise συνεργάτες της, η εταιρεία ανέφερε: "Η Dunkin' Donuts έχει περάσει, μαζί με τους fans της, στη φάση χρήσης του πρώτου συνθετικού της ονομασίας της, πριν την εισαγωγή του tagline 'America Runs on Dunkin'. Οι πελάτες σε όλο τον κόσμο, αναφέρονται στο brand σαν Dunkin".
Η παγκόσμια design εταιρεία Jones Knowles Ritchie (JKR) συνεργάστηκε με τις BBDO New York και Arc Worldwide για τη δημιουργία του νέου μηνύματος της μάρκας, το οποίο θα κυκλοφορήσει επίσημα τον Ιανουάριο του 2019.
Στο μεταξύ, ενώ το νέο λογότυπο θα εμφανίζεται στις συσκευασίες, στις διαφημίσεις, στο website και στα social κανάλια της μάρκας, θα διατηρηθούν τα ίδια χρώματα (ροζ, πορτοκαλί). Η Dunkin' έχει προχωρήσει σε εκτεταμένο τεστάρισμα του νέου logo και θα το ενσωματώσει σε όλα τα καταστήματα, στις ΗΠΑ και σε διεθνές επίπεδο.
"Το νέο μας branding είναι ένα από τα πολλά πράγματα που κάνουμε ως μέρος του σχεδίου μας για την ανάπτυξη για τον εκσυγχρονισμό της εμπειρίας Dunkin' για τους πελάτες μας", δήλωσε ο CEO της Dunkin' Brands, David Hoffmann.