Παγκόσμιο review για τα media της Ekaterra

Η Ekaterra, το παγκόσμιο division τσαγιού της Unilever, ξεκίνησε παγκόσμια αναθεώρηση των media. Η εταιρεία είναι μητρική του brand Lipton.
Το review, σύμφωνα με τη Media Post, έρχεται εν μέσω πώλησης της
Ekaterra στη CVC Capital Partners για σχεδόν 5 δισεκατομμύρια δολάρια.
Η Unilever έκλεισε συμφωνία με τη CVC το περασμένο φθινόπωρο, για να πουλήσει την επιχείρηση τσαγιού της, η οποία περιλαμβάνει brands όπως τα Lipton, Pukka, PG Tips, Tazo, T2 και Brooke Bond. Η ολοκλήρωση του deal αναμένεται το δεύτερο εξάμηνο του 2022 και η διαδικασία αναθεώρησης πρόκειται να ολοκληρωθεί τον Ιούνιο.
Ως μέρος της Unilever, το media buying για το τμήμα τσαγιού διαχειριζόταν agencies της WPP. Το review, το οποίο διαχειρίζεται η ID Comms, θα επικεντρωθεί στην εύρεση ενός στρατηγικού συνεργάτη με digital first νοοτροπία, για να υποστηρίξει τις επενδύσεις και τις καμπάνιες των media της Ekaterra σε περισσότερες από 50 αγορές.
Στις ΗΠΑ, η δαπάνη για τα media της Ekaterra αγγίζει τα 42 εκατομμύρια δολάρια ετησίως για τα brands τσαγιού Lipton, Tazo και Pure Leaf, σύμφωνα με την COMvergence. Αυτό περιλαμβάνει περίπου 32 εκατομμύρια δολάρια για offline και 10 εκατομμύρια δολάρια για διαδικτυακές δαπάνες.
Η Unilever έκλεισε συμφωνία με τη CVC το περασμένο φθινόπωρο, για να πουλήσει την επιχείρηση τσαγιού της, η οποία περιλαμβάνει brands όπως τα Lipton, Pukka, PG Tips, Tazo, T2 και Brooke Bond. Η ολοκλήρωση του deal αναμένεται το δεύτερο εξάμηνο του 2022 και η διαδικασία αναθεώρησης πρόκειται να ολοκληρωθεί τον Ιούνιο.
Ως μέρος της Unilever, το media buying για το τμήμα τσαγιού διαχειριζόταν agencies της WPP. Το review, το οποίο διαχειρίζεται η ID Comms, θα επικεντρωθεί στην εύρεση ενός στρατηγικού συνεργάτη με digital first νοοτροπία, για να υποστηρίξει τις επενδύσεις και τις καμπάνιες των media της Ekaterra σε περισσότερες από 50 αγορές.
Στις ΗΠΑ, η δαπάνη για τα media της Ekaterra αγγίζει τα 42 εκατομμύρια δολάρια ετησίως για τα brands τσαγιού Lipton, Tazo και Pure Leaf, σύμφωνα με την COMvergence. Αυτό περιλαμβάνει περίπου 32 εκατομμύρια δολάρια για offline και 10 εκατομμύρια δολάρια για διαδικτυακές δαπάνες.