To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Παγκόσμιο spec από τη Bentley Motors

Παγκόσμιο spec από τη Bentley Motors
Η Bentley Motors προχωρά σε αναθεώρηση των παγκόσμιων διαφημιστικών συνεργασιών της. Η μάρκα πολυτελών αυτοκινήτων που ανήκει στη Volkswagen, έχει επικοινωνήσει με εταιρείες ενόψει του σχετικού spec, που έχει προγραμματιστεί για τον Οκτώβριο.

Η Bentley έχει συνεργαστεί με την Keko London, από την εποχή που η δημιουργική εταιρεία, μέλος της Kemper Kommunikation, ξεκίνησε να λειτουργεί, το 2013. Τον Ιούνιο, η Keko δημιούργησε μια μεγάλη φωτογραφία, στο πλαίσιο της καμπάνιας "Be extraordinary", για να τονίσει τη σημασία που δίνει η Bentley στη λεπτομέρεια. Με τη χρήση ειδικής τεχνολογίας, η εικόνα παρουσιάζει μια Bentley που μπορεί ναφανεί, μονάχα αν ο θεατής κάνει zoom αρκετές φορές.

Η μάρκα χρησιμοποιεί τη VML για ψηφιακή δουλειά. Σε ότι αφορά το παγκόσμιο media planning and buying, υπεύθυνη από το 2012 είναι η PHD, η οποία τον Ιούνιο κέρδισε επίσης τα παγκόσμια media, ύψους 2 δισ. λιρών της VW, ενώ χειριζόταν ήδη αυτά των Porsche (παγκοσμίως) και Seat (στο Ηνωμένο Βασίλειο).