To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

Παγκόσμιo spec «τρέχει» η Visa

Παγκόσμιo spec «τρέχει» η Visa
Σε ένα και μόνο δίκτυο θέλει να ενοποιήσει τον, ύψους 200 εκατ. δολαρίων, παγκόσμιο διαφημιστικό λογαριασμό της η Visa. Σύμφωνα με τον ξένο Τύπο, η διαδικασία έχει ήδη ξεκινήσει και όπως δήλωσε η CMO Lynne Biggar, πρόκειται για συνήθη πρακτική της εταιρείας να αναθεωρεί σε τακτά χρονικά διαστήματα τις συνεργασίες της και στο χώρο επικοινωνίας. Η ίδια φέρεται να έχει επιβεβαιώσει πως πρόθεση της Visa είναι να αναθέσει σε ένα και μόνο δίκτυο το σύνολο του λογαριασμού. Στο κομμάτι του δημιουργικού η Visa συνεργάζεται για περισσότερες από τρεις δεκαετίες με τις BBDO και TBWA του Ομίλου Omnicom. Aυτήν τη στιγμή συνεργάζεται με τις BBDO και Saatchi & Saatchi, οι οποίες αμφότερες έχουν κληθεί να συμμετάσχουν στη νέα διαδικασία. Το spec αναμένεται να έχει ολοκληρωθεί μέχρι το τέλος του έτους.
TAGS: Visa