BDF: Νέο περιφερειακό media spec στην Ευρώπη

Νέο regional pitch ξεκίνησε η Beiersdorf με αντικείμενο τον λογαριασμό media planning & buying σε Ηνωμένο Βασίλειο, Ιρλανδία και Σκανδιναβικές Χώρες (Ισλανδία, Δανία, Νορβηγία, Σουηδία, Φινλανδία).
Σημειώνεται πως η Wavemaker, που χειριζόταν ως σήμερα το λογαριασμό της Beiersdorf, στις συγκεκριμένες αγορές δήλωσε ότι αποσύρεται από τη διαδικασία.
Το πιο πρόσφατο spec για τον εν λόγω λογαριασμό, η αξία του οποίου υπολογίζεται στα 78 εκατ. λίρες είχε γίνει προ τριετίας και νικήτρια είχε αναδειχθεί η Wavemaker (που τότε ονομαζόταν MEC), η οποία συνεργαζόταν από το 2012 με την BDF. .
Εκπρόσωπος της Beiersdorf δήλωσε για την νέα διαδικασία: «Καθώς πραγματοποιούνται σημαντικές ανακατατάξεις στο τοπίο της διαφήμισης, αναλύουμε και επανεξετάζουμε συνεχώς τις δραστηριότητές μας σε παγκόσμιο, αλλά και τοπικό επίπεδο», προσθέτοντας ότι «επιβε- βαιώνουμε ότι βρισκόμαστε σε spec, όμως ζητάμε την κατανόησή σας, καθώς δεν κάνουμε σχόλια για υπάρχοντα συμβόλαια ή για μελλοντικές διαδικασίες»
Η εξέλιξη αυτή δεν επηρεάζει την ελληνική αγορά όπου η BGM OMD χειρίζεται το λογαριασμό της Beiersdorf . Η συνεργασία ξεκίνησε τον Δεκέμβριο του 2018 μετά την ολοκλήρωση ανάλογου regional pitch που «έτρεξε» η BDF αλλά αφορούσε τις αγορές της Ισπανίας, της Πορτογαλίας, της Ιταλίας και της Ελλάδας. Η ανάθεση ήταν για τρία χρόνια.