Papa John’s: Στη Havas Media τα media στις ΗΠΑ

Η αμερικανική αλυσίδα καταστημάτων pizza Papa John's υποστήριξε πως επέλεξε τη Havas Media σαν τη νέα βασική media συνεργάτιδά της.
Η συγκεκριμένη απόφαση προέκυψε έπειτα από διαδικασία αναθεώρησης, ενώ η προηγούμενη media συνεργάτιδα Initiative παραιτήθηκε των καθηκόντων της τον Ιούλιο, λόγω διαφωνιών με τη μάρκα.
Κατά τη διάρκεια του καλοκαιριού, ένα άρθρο του Forbes είχε αναφέρει πως ο founder της Papa John's, John Schnatter είχε χρησιμοποιήσει ρατσιστικούς χαρακτηρισμούς στη διάρκεια ενός training με τη διαφημιστική συνεργάτιδα Laundry Service. Η ενέργεια αυτή, είχε σαν συνέπεια αρκετές εταιρείες να διακόψουν τη συνεργασία τους με τη αλυσίδα.
Τον Αύγουστο, η Papa John's προσέλαβε την Endeavor, η οποία "έτρεξε" και μια νέα καμπάνια, ενώ στη συνέχεια προχώρησε και σε διοικητική αναδιάρθρωση, προωθώντας τη Melissa Richards-Person στο ρόλο της senior VP, chief brand officer.
Τέλος, το 2017, η διαφημιστική δαπάνη της αλυσίδας στις ΗΠΑ έφτασε στα 241 εκατ. δολάρια, σύμφωνα με το Data Age Datacenter.
Η συγκεκριμένη απόφαση προέκυψε έπειτα από διαδικασία αναθεώρησης, ενώ η προηγούμενη media συνεργάτιδα Initiative παραιτήθηκε των καθηκόντων της τον Ιούλιο, λόγω διαφωνιών με τη μάρκα.
Κατά τη διάρκεια του καλοκαιριού, ένα άρθρο του Forbes είχε αναφέρει πως ο founder της Papa John's, John Schnatter είχε χρησιμοποιήσει ρατσιστικούς χαρακτηρισμούς στη διάρκεια ενός training με τη διαφημιστική συνεργάτιδα Laundry Service. Η ενέργεια αυτή, είχε σαν συνέπεια αρκετές εταιρείες να διακόψουν τη συνεργασία τους με τη αλυσίδα.
Τον Αύγουστο, η Papa John's προσέλαβε την Endeavor, η οποία "έτρεξε" και μια νέα καμπάνια, ενώ στη συνέχεια προχώρησε και σε διοικητική αναδιάρθρωση, προωθώντας τη Melissa Richards-Person στο ρόλο της senior VP, chief brand officer.
Τέλος, το 2017, η διαφημιστική δαπάνη της αλυσίδας στις ΗΠΑ έφτασε στα 241 εκατ. δολάρια, σύμφωνα με το Data Age Datacenter.