Paramount: Στην Publicis τα Media παγκοσμίως
 
                                    Η αμερικανική εταιρεία ψυχαγωγίας 
Paramount μετέφερε τον παγκόσμιο media λογαριασμό της στον
Publicis Groupe, τερματίζοντας 
μια σχέση δύο δεκαετιών με την WPP Media 
(πρώην GroupM). Η 
Paramount δαπανά 
περίπου 400 εκατομμύρια δολάρια ετησίως 
σε media, σύμφωνα με 
την εταιρεία ερευνάς 
COMvergence. Περίπου 240 εκατομμύρια δολάρια από 
το λογαριασμό προορίζονται για τις 
ΗΠΑ. 
Η είδηση της μετακίνησης αναφέρθηκε για πρώτη φορά από το χολιγουντιανό έντυπο Deadline. Το δημοσίευμα ανέφερε ότι η κίνηση έγινε χωρίς επίσημη αναθεώρηση των media και δεν περιελάμβανε την εγχώρια media αγορά για την υπηρεσία streaming, Paramount+, την οποία χειρίζεται η Horizon Media. Η μετακίνηση του λογαριασμού, που θεωρείται κίνηση εξοικονόμησης κόστους, έρχεται καθώς η εταιρεία προσπαθεί να ολοκληρώσει τη συγχώνευσή της με την Skydance Media, η οποία εκτιμάται σε 8 δισεκατομμύρια δολάρια. Η Publicis αρνήθηκε να σχολιάσει, ενώ δεν ήταν δυνατή η επικοινωνία με εκπρόσωπο του WPP.
                            
                            
                            
                            
                            Η είδηση της μετακίνησης αναφέρθηκε για πρώτη φορά από το χολιγουντιανό έντυπο Deadline. Το δημοσίευμα ανέφερε ότι η κίνηση έγινε χωρίς επίσημη αναθεώρηση των media και δεν περιελάμβανε την εγχώρια media αγορά για την υπηρεσία streaming, Paramount+, την οποία χειρίζεται η Horizon Media. Η μετακίνηση του λογαριασμού, που θεωρείται κίνηση εξοικονόμησης κόστους, έρχεται καθώς η εταιρεία προσπαθεί να ολοκληρώσει τη συγχώνευσή της με την Skydance Media, η οποία εκτιμάται σε 8 δισεκατομμύρια δολάρια. Η Publicis αρνήθηκε να σχολιάσει, ενώ δεν ήταν δυνατή η επικοινωνία με εκπρόσωπο του WPP.

