Paramount: Στην Publicis τα Media παγκοσμίως

Η αμερικανική εταιρεία ψυχαγωγίας
Paramount μετέφερε τον παγκόσμιο media λογαριασμό της στον
Publicis Groupe, τερματίζοντας
μια σχέση δύο δεκαετιών με την WPP Media
(πρώην GroupM). Η
Paramount δαπανά
περίπου 400 εκατομμύρια δολάρια ετησίως
σε media, σύμφωνα με
την εταιρεία ερευνάς
COMvergence. Περίπου 240 εκατομμύρια δολάρια από
το λογαριασμό προορίζονται για τις
ΗΠΑ.
Η είδηση της μετακίνησης αναφέρθηκε για πρώτη φορά από το χολιγουντιανό έντυπο Deadline. Το δημοσίευμα ανέφερε ότι η κίνηση έγινε χωρίς επίσημη αναθεώρηση των media και δεν περιελάμβανε την εγχώρια media αγορά για την υπηρεσία streaming, Paramount+, την οποία χειρίζεται η Horizon Media. Η μετακίνηση του λογαριασμού, που θεωρείται κίνηση εξοικονόμησης κόστους, έρχεται καθώς η εταιρεία προσπαθεί να ολοκληρώσει τη συγχώνευσή της με την Skydance Media, η οποία εκτιμάται σε 8 δισεκατομμύρια δολάρια. Η Publicis αρνήθηκε να σχολιάσει, ενώ δεν ήταν δυνατή η επικοινωνία με εκπρόσωπο του WPP.
Η είδηση της μετακίνησης αναφέρθηκε για πρώτη φορά από το χολιγουντιανό έντυπο Deadline. Το δημοσίευμα ανέφερε ότι η κίνηση έγινε χωρίς επίσημη αναθεώρηση των media και δεν περιελάμβανε την εγχώρια media αγορά για την υπηρεσία streaming, Paramount+, την οποία χειρίζεται η Horizon Media. Η μετακίνηση του λογαριασμού, που θεωρείται κίνηση εξοικονόμησης κόστους, έρχεται καθώς η εταιρεία προσπαθεί να ολοκληρώσει τη συγχώνευσή της με την Skydance Media, η οποία εκτιμάται σε 8 δισεκατομμύρια δολάρια. Η Publicis αρνήθηκε να σχολιάσει, ενώ δεν ήταν δυνατή η επικοινωνία με εκπρόσωπο του WPP.