To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Paul Cappelli: Πένθος για τον πρόωρο χαμό του ιδρυτή της «The Ad Store»

Paul Cappelli: Πένθος για τον πρόωρο χαμό του ιδρυτή της «The Ad Store»
Η Ad Store, το μεγαλύτερο ανεξάρτητο δίκτυο διαφημιστικών γραφείων με παρουσία σε Ευρώπη, ΗΠΑ, Λατινική Αμερική και Αφρική, σήμερα πενθεί για τον πρόωρο θάνατο του επίτιμου προέδρου και ιδρυτή του δικτύου, Paul Cappelli.

Γεννημένος το 1955, ο Paul Cappelli ξεκίνησε την καριέρα του στη διαφήμιση το 1980 παραμένοντας ενεργός αλλά και κινητήρια δύναμη στο χώρο της διαφήμισης για πολλά χρόνια.

Νικητής κάθε μεγάλου διαφημιστικού βραβείου, συμπεριλαμβανομένων των Cannes Lions και πολλών CLIO Awards, ίδρυσε τη δική του διαφημιστική εταιρεία - The Ad Store - στη Νέα Υόρκη το 1993.

Από τότε, η Ad Store εξελίχθηκε σε ένα διεθνές δίκτυο με γραφεία σε Ευρώπη, ΗΠΑ, Λατινική Αμερική και Αφρική, φημισμένα για τη δημιουργική και ανθρώπινη προσέγγισή τους που αποτελούν και την κληρονομιά που άφησε ο Paul.

Κατά τη διάρκεια της καριέρας του, ο Paul Cappelli και η Ad Store πραγματοποίησαν πρωτοποριακές καμπάνιες για ορισμένες από τις πιο απαιτητικές μάρκες του κόσμου, όπως οι JetBlue Airways, Alitalia Airlines, Coca-Cola, L'Oreal, General Electric, Gillette και Pepsi, κερδίζοντας έτσι παγκοσμίως την αναγνώριση της διαφημιστικής βιομηχανίας.

Ο Cappelli ήταν η δημιουργική δύναμη πίσω από τις διαφημίσεις της Coca-Cola στα τέλη της δεκαετίας του 1980, στη McCann-Erickson ("Catch the Wave", "Max Headroom") και καθιερώθηκε ως «διαφημιστικός θρύλος» μέσα από αυτές. Η Ad Store International καθιερώθηκε με πετυχημένες διαφημιστικές εκστρατείες που έφεραν την υπογραφή του, όπως η σέξι τηλεοπτική προβολή GO DADDY του 2005 κατά τη διάρκεια του Super Bowl καθώς και οι καμπάνιες της Piaggio και Barilla στη δεκαετία του 2010.

Ο Paul Cappelli έγινε ευρύτερα γνωστός μέσα από τη συμμετοχή τη δική του και της Ad Store στο Αμερικανικό τηλεοπτικό ριάλιτι The Pitch το 2009.

Ο κύριος Χάρης Λαούδης, CEO της «The Ad Store» στην Ελλάδα σημειώνει: «Ο Paul δεν ήταν μόνο ο ιδρυτής του δικτύου μας αλλά και ένας δημιουργικός πρωτοπόρος, ένας γενναίος στοχαστής, ένας άνθρωπος που σκεφτότανε πάντα έξω από το κουτί. Ήταν και θα είναι ένα φωτεινό παράδειγμα για όλους μας! Ας προσπαθήσουμε να ακολουθήσουμε όλοι τον δρόμο που μας χάραξε!».