Πέντε agencies για την Bud Light

Τον διαφημιστικό λογαριασμό
της Bud Light διεκδικούν τα
agencies Anomaly, Johannes
Leonardo, Gut, Cavalry και
Martin Agency, σύμφωνα με
πηγές που επικαλείται το Αdage,
ενώ είναι πιθανό να συμπεριληφθούν και περισσότερα σύντομα.
Η Wieden+Kennedy, όμως, που χειρίζεται το λογαριασμό επέλεξε να μη συμμετάσχει στo review. Ωστόσο, η W+K, η οποία διατηρούσε το λογαριασμό από το 2015, συνεχίζει να συνεργάζεται με τη ζυθοποιία για τις Budweiser (σε παγκόσμιο επίπεδο), Michelob Ultra, Corona (εκτός ΗΠΑ), το corporate branding, καθώς και τη βότκα Nutrl.
Η AB InBev αρνήθηκε να σχολιάσει το review πέρα από μια δήλωση που κυκλοφόρησε την προηγούμενη και το επιβεβαίωσε, ενώ εκπρόσωπός της ανέφερε ότι «αναμένουμε αυτή η διαδικασία να ολοκληρωθεί μέχρι το φθινόπωρο». Από τα agencies που λέγεται ότι συμμετέχουν στο review μόνο η Johannes Leonardo δεν έχει προηγούμενη εμπειρία συνεργασίας με τη ζυθοποία.
Η Wieden+Kennedy, όμως, που χειρίζεται το λογαριασμό επέλεξε να μη συμμετάσχει στo review. Ωστόσο, η W+K, η οποία διατηρούσε το λογαριασμό από το 2015, συνεχίζει να συνεργάζεται με τη ζυθοποιία για τις Budweiser (σε παγκόσμιο επίπεδο), Michelob Ultra, Corona (εκτός ΗΠΑ), το corporate branding, καθώς και τη βότκα Nutrl.
Η AB InBev αρνήθηκε να σχολιάσει το review πέρα από μια δήλωση που κυκλοφόρησε την προηγούμενη και το επιβεβαίωσε, ενώ εκπρόσωπός της ανέφερε ότι «αναμένουμε αυτή η διαδικασία να ολοκληρωθεί μέχρι το φθινόπωρο». Από τα agencies που λέγεται ότι συμμετέχουν στο review μόνο η Johannes Leonardo δεν έχει προηγούμενη εμπειρία συνεργασίας με τη ζυθοποία.