Pepsi: Αποχωρεί ο CMO Todd Kaplan

Ο CMO της Pepsi, Todd Kaplan,
ανακοίνωσε ότι αποχωρεί από την
εταιρεία μετά από σχεδόν δύο δεκαετίες. Σε μια ανάρτηση στο LinkedIn,
ο Kaplan εξήγησε ότι εγκαταλείπει
την εταιρεία για να αναζητήσει μια
εξωτερική ευκαιρία.
Ο Kaplan ξεκίνησε την καριέρα του στην Pepsi το 2006 ως βοηθός διευθυντής μάρκετινγκ. Ακολούθησαν οι ρόλοι του διευθυντή Μάρκετινγκ για το Mountain Dew και Senior Director για τις μάρκες παγκόσμιας καινοτομίας. O Kaplan ηγήθηκε μιας ομάδας που επιφορτίστηκε με τη δημιουργία αυξημένης αξίας σε πέντε παγκόσμιους επιχειρηματικούς τομείς. Διορίστηκε αντιπρόεδρος Μάρκετινγκ για το χαρτοφυλάκιο του νερού το 2016, λανσάροντας τη σειρά ανθρακούχων νερού Bubly και το premium offering Lifewtr και ανέπτυξε την επωνυμία Aquafina.
Ο Kaplan έγινε CMO της Pepsi το 2022, ανεβαίνοντας στην παγκόσμια ομάδα αριστείας μάρκετινγκ της PepsiCo. Ο Kaplan ηγήθηκε της πρώτης αλλαγής επωνυμίας της Pepsi μετά από 14 χρόνια, δημιουργώντας ένα νέο λογότυπο και μια οπτική ταυτότητα. Μιλώντας στο Marketing Week εκείνη την εποχή, είπε ότι το νέο οπτικό σύστημα είχε σχεδιαστεί για να αναδεικνύει ό,τι καλύτερο έχει να κάνει με την πλούσια κληρονομιά της μάρκας Pepsi, «ενώ έκανε ένα τεράστιο βήμα προς τα εμπρός για να εστιάσει με επιτυχία σε έναν όλο και πιο ψηφιακό κόσμο». Ο Kaplan πιστώνεται επίσης ότι επανέφερε τις πωλήσεις της Pepsi σε ανάπτυξη μετά από περισσότερα από 10 χρόνια, επιταχύνοντας την ανάπτυξη της Pepsi Zero Sugar και επεκτείνοντας το χαρτοφυλάκιο Bubly Sparkling Water.
Ο Kaplan ξεκίνησε την καριέρα του στην Pepsi το 2006 ως βοηθός διευθυντής μάρκετινγκ. Ακολούθησαν οι ρόλοι του διευθυντή Μάρκετινγκ για το Mountain Dew και Senior Director για τις μάρκες παγκόσμιας καινοτομίας. O Kaplan ηγήθηκε μιας ομάδας που επιφορτίστηκε με τη δημιουργία αυξημένης αξίας σε πέντε παγκόσμιους επιχειρηματικούς τομείς. Διορίστηκε αντιπρόεδρος Μάρκετινγκ για το χαρτοφυλάκιο του νερού το 2016, λανσάροντας τη σειρά ανθρακούχων νερού Bubly και το premium offering Lifewtr και ανέπτυξε την επωνυμία Aquafina.
Ο Kaplan έγινε CMO της Pepsi το 2022, ανεβαίνοντας στην παγκόσμια ομάδα αριστείας μάρκετινγκ της PepsiCo. Ο Kaplan ηγήθηκε της πρώτης αλλαγής επωνυμίας της Pepsi μετά από 14 χρόνια, δημιουργώντας ένα νέο λογότυπο και μια οπτική ταυτότητα. Μιλώντας στο Marketing Week εκείνη την εποχή, είπε ότι το νέο οπτικό σύστημα είχε σχεδιαστεί για να αναδεικνύει ό,τι καλύτερο έχει να κάνει με την πλούσια κληρονομιά της μάρκας Pepsi, «ενώ έκανε ένα τεράστιο βήμα προς τα εμπρός για να εστιάσει με επιτυχία σε έναν όλο και πιο ψηφιακό κόσμο». Ο Kaplan πιστώνεται επίσης ότι επανέφερε τις πωλήσεις της Pepsi σε ανάπτυξη μετά από περισσότερα από 10 χρόνια, επιταχύνοντας την ανάπτυξη της Pepsi Zero Sugar και επεκτείνοντας το χαρτοφυλάκιο Bubly Sparkling Water.