To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

PepsiCο: Ενίσχυση συνεργασίας με τη VaynerMedia

PepsiCο: Ενίσχυση συνεργασίας με τη VaynerMedia
Oι δραστηριότητες της PepsiCo στις ΗΠΑ εμβαθύνουν τους δεσμούς με τη VaynerMedia με ένα μοντέλο δημιουργικής συνεργασίας με προσανατολισμό στο μέλλον. Η συνεργασία συνδυάζει τις δυνατότητες ανάπτυξης επωνυμίας και στρατηγικής του in house agency με την εξειδίκευση της VaynerMedia στην ενεργοποίηση των social media. Η ιδέα είναι να βοηθηθούν τα brands της PepsiCo να κινούνται ταχύτερα και να προσφέρουν προϊόν που είναι πιο «πολιτισμικά προσεγγίσιμο» σε όλες τις πλατφόρμες, ανέφεραν οι δύο εταιρείες.

Η πλήρως ενσωματωμένη ομάδα θα επικεντρωθεί αρχικά σε πέντε brands της PepsiCo: Starry, Mug, Pepsi, Mountain Dew και Bubly. Η συμφωνία δεν αποσκοπεί στην αντικατάσταση μακροχρόνιων σχέσεων με άλλα agencies. H PepsiCo και η VaynerMedia θα ασχοληθούν με μια «πάντα ενεργή» κοινωνική και δημιουργική στρατηγική για να ενισχύσουν την πολιτιστική συνάφεια, σύμφωνα με την ανακοίνωση.

Το Ad Age είχε αναφέρει προηγουμένως τα σχέδια της PepsiCo να μεταφέρει περισσότερο περιεχόμενο στην VaynerMedia τον Απρίλιο . Η PepsiCo και η VaynerMedia συνεργάζονται εδώ και αρκετά χρόνια, αλλά η είδηση υπογραμμίζει πως ορισμένοι μεγάλοι marketers αλλάζουν πλέον την προσέγγισή τους στις εσωτερικές ρυθμίσεις των agencies καθώς προσπαθούν να διαχειριστούν τις σύγχρονες απαιτήσεις μάρκετινγκ.
TAGS: PepsiCo