PepsiCο: Ενίσχυση συνεργασίας με τη VaynerMedia

Oι δραστηριότητες της PepsiCo
στις ΗΠΑ εμβαθύνουν τους δεσμούς με τη VaynerMedia με ένα
μοντέλο δημιουργικής συνεργασίας με προσανατολισμό στο
μέλλον. Η συνεργασία συνδυάζει
τις δυνατότητες ανάπτυξης επωνυμίας και στρατηγικής του in
house agency με
την εξειδίκευση
της VaynerMedia
στην ενεργοποίηση
των social media. Η
ιδέα είναι να βοηθηθούν τα brands
της PepsiCo να κινούνται ταχύτερα και να προσφέρουν προϊόν που είναι πιο «πολιτισμικά προσεγγίσιμο» σε όλες
τις πλατφόρμες, ανέφεραν οι δύο
εταιρείες.
Η πλήρως ενσωματωμένη ομάδα θα επικεντρωθεί αρχικά σε πέντε brands της PepsiCo: Starry, Mug, Pepsi, Mountain Dew και Bubly. Η συμφωνία δεν αποσκοπεί στην αντικατάσταση μακροχρόνιων σχέσεων με άλλα agencies. H PepsiCo και η VaynerMedia θα ασχοληθούν με μια «πάντα ενεργή» κοινωνική και δημιουργική στρατηγική για να ενισχύσουν την πολιτιστική συνάφεια, σύμφωνα με την ανακοίνωση.
Το Ad Age είχε αναφέρει προηγουμένως τα σχέδια της PepsiCo να μεταφέρει περισσότερο περιεχόμενο στην VaynerMedia τον Απρίλιο . Η PepsiCo και η VaynerMedia συνεργάζονται εδώ και αρκετά χρόνια, αλλά η είδηση υπογραμμίζει πως ορισμένοι μεγάλοι marketers αλλάζουν πλέον την προσέγγισή τους στις εσωτερικές ρυθμίσεις των agencies καθώς προσπαθούν να διαχειριστούν τις σύγχρονες απαιτήσεις μάρκετινγκ.
Η πλήρως ενσωματωμένη ομάδα θα επικεντρωθεί αρχικά σε πέντε brands της PepsiCo: Starry, Mug, Pepsi, Mountain Dew και Bubly. Η συμφωνία δεν αποσκοπεί στην αντικατάσταση μακροχρόνιων σχέσεων με άλλα agencies. H PepsiCo και η VaynerMedia θα ασχοληθούν με μια «πάντα ενεργή» κοινωνική και δημιουργική στρατηγική για να ενισχύσουν την πολιτιστική συνάφεια, σύμφωνα με την ανακοίνωση.
Το Ad Age είχε αναφέρει προηγουμένως τα σχέδια της PepsiCo να μεταφέρει περισσότερο περιεχόμενο στην VaynerMedia τον Απρίλιο . Η PepsiCo και η VaynerMedia συνεργάζονται εδώ και αρκετά χρόνια, αλλά η είδηση υπογραμμίζει πως ορισμένοι μεγάλοι marketers αλλάζουν πλέον την προσέγγισή τους στις εσωτερικές ρυθμίσεις των agencies καθώς προσπαθούν να διαχειριστούν τις σύγχρονες απαιτήσεις μάρκετινγκ.